2789
عنوان

تست کرونا

60 بازدید | 14 پست

دوستان کسی اینجا تا حالا تست کرونا داده؟؟

میخوام بدونم مثلا فقط ازمایش خون میگیرن یا اینکه سی تی اسکن هم میگیرن؟؟

اخه من یک جور تست دیگه هم دیدم که یه چیزی لوله مانند رو داخل بینی فرو میکنن بعد درمیارن 

ینی ۳ جور تسته؟؟‌

آره بابای من داد تستا دو جوره پیشرفتش میشه اسکن اون مبتدی ها میشن آزمایش خون و آزمایش مخاطی

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون

بله ۳ تاست

هر کدوم خودت بخوایی میگیرن.


🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گلم اول تست خونه که کاملا الکیه دور بر ما بعضی ها کرونا داشتن اما آز خونشون منفی بود بعدش تست pcrهمون که گفتی از حلق انجام میشه ودر آخر اگه علائم شدید باشه سی تی میگیرن که ببینن چند درصد ریه درگیر شده

آجیا واسه پسرم دعا کنید مشکلش رفع بشه خیلی حالم خرابه 😥😥😥 دعا کنید ناامید نشم 🙏🙏🙏خدا بچه سالم و صالح نصیبتون کنه 😭😭😭🌹🌹🌹🌹
آره بابای من داد تستا دو جوره پیشرفتش میشه اسکن اون مبتدی ها میشن آزمایش خون و آزمایش مخاطی

ببخشید شما پدرتون که تستهارو انجام دادن 

این تست مخاط که از طریق بینی انجام میشه سخته؟؟

اخه یه مقدار سخت بنظر میاد

گلم اول تست خونه که کاملا الکیه دور بر ما بعضی ها کرونا داشتن اما آز خونشون منفی بود بعدش تست pcrهمو ...

ممنونم عزیزم از توضیحاتتون

شما تا حالا انجام دادین تست هارو ؟؟

ببخشید شما پدرتون که تستهارو انجام دادن  این تست مخاط که از طریق بینی انجام میشه سخته؟؟ اخه ی ...

درد داره یکم بابام مخاطی نداده ولی کلا میدونم که درد داره یه لوله رو تا انتهای مخاط میبرن که نمونه برداری کنن

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون
ممنونم عزیزم از توضیحاتتون شما تا حالا انجام دادین تست هارو ؟؟

من نه شوهرم بله

آجیا واسه پسرم دعا کنید مشکلش رفع بشه خیلی حالم خرابه 😥😥😥 دعا کنید ناامید نشم 🙏🙏🙏خدا بچه سالم و صالح نصیبتون کنه 😭😭😭🌹🌹🌹🌹
بله ۳ تاست هر کدوم خودت بخوایی میگیرن.

من شنیدم میگن این ازمایش خون که میگیرن دقتش کمتر از اون تست های دیگه هست 

ینی مثلا چند نفر کرونا داشت بعد داخل ازمایش خونشون نشون نداده .

ببخشید میشه بپرسم علایمشون چی بوده؟

آبریزش پادرد سرفه، تب نداشت  تست pcrهم انقد که میگن درد نداره شوهرم وداداشم که رفته بودن میگفتن اذیت نشدن

آجیا واسه پسرم دعا کنید مشکلش رفع بشه خیلی حالم خرابه 😥😥😥 دعا کنید ناامید نشم 🙏🙏🙏خدا بچه سالم و صالح نصیبتون کنه 😭😭😭🌹🌹🌹🌹
من شنیدم میگن این ازمایش خون که میگیرن دقتش کمتر از اون تست های دیگه هست  ینی مثلا چند نفر کرو ...

بله دقتش کمه

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باشگاه

urr | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز