آره بابای من داد تستا دو جوره پیشرفتش میشه اسکن اون مبتدی ها میشن آزمایش خون و آزمایش مخاطی
اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون
🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گلم اول تست خونه که کاملا الکیه دور بر ما بعضی ها کرونا داشتن اما آز خونشون منفی بود بعدش تست pcrهمون که گفتی از حلق انجام میشه ودر آخر اگه علائم شدید باشه سی تی میگیرن که ببینن چند درصد ریه درگیر شده
آجیا واسه پسرم دعا کنید مشکلش رفع بشه خیلی حالم خرابه 😥😥😥 دعا کنید ناامید نشم 🙏🙏🙏خدا بچه سالم و صالح نصیبتون کنه 😭😭😭🌹🌹🌹🌹
ببخشید شما پدرتون که تستهارو انجام دادن این تست مخاط که از طریق بینی انجام میشه سخته؟؟ اخه ی ...
درد داره یکم بابام مخاطی نداده ولی کلا میدونم که درد داره یه لوله رو تا انتهای مخاط میبرن که نمونه برداری کنن
اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون
من شنیدم میگن این ازمایش خون که میگیرن دقتش کمتر از اون تست های دیگه هست ینی مثلا چند نفر کرو ...
بله دقتش کمه
🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!