2789
عنوان

کمک

113 بازدید | 12 پست

تب دخترم از پریروز ساعت ۲۳ ک بهش کواموکسی کلاو دادم قطع نشده تا امروز باید صبر کنم یا باز ببرم دکتر؟

سه سالشه هر ۱۲ ساعت ۴/۵سی سی 

میترسم تو رو خدا هر کی تجربه داره جواب بدین

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چش بوده؟

سرماخوردگی و سرفه ک زیاد نبود سرفش!

ولی دلیل اصلیش تب بود

چون سه روز قبلش تب داشت ولی کنترلش میکردم

ولی بعد چرک خشک کن مگه نباید تب قطع بشه تا چند روز عادیه؟🤕🤕🤕🤕🤕

من پسرم تب كرد شياف مى ذاشتم  ولى يه ويروس هست كهه دوره تب تو بدن ٣ روزه و بعدش بدن دون مى ريز ...

بی دلیل تب نداره سرما خورده و سینه اش درگیره 

تا چتد روز بعد چرک خشک کن باید تب خوب بشه اخه🤕🤕🤕

شاید یه وقت کرونا باشه شربت ازیترومایسین بده براش بخور بده برا تبش استامینوفن بده

اگه کرونا بود ک الان تمام خانوادم داشتن من خودم حاملم کنارش خوابیدم 

مادرم و خانوادمم چند روز همش پیششون بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز