دوستان من ۲۱ سالمه یه چند روز دیگه هم میرم توی ۲۲ سال
بعد دانشجوی ترم اخر هستم
و رفت و امد خانوادگیمون هم با دوستان خانوادگیمون زیاده ینی منم خودم مثلا اگه مهمانی باشه یا جشنی باشه حتما میرم حالا الانکه به خاطر کرونا مهمانی نیست ولی قبلا خیلی میرفتم ، ینی منظورم اینه که در اجتماع هستم.
ولی تا الان یکدونه خواستگارم حتی نداشتم
میدونید منظورم این نیست که توی همین سن میخوام ازدواج کنم
ولی به نظرم هر دختری دیگه توی سن من باید ۳ تا خواستگار براش اومده باشه دیگه
از نظر لباس پوشیدنم خب همیشه سعی میکنم لباسای مرتب بپوشم .
ولی تا الان هیچ خواستگاری حتی نشده مثلا زنگ بزنن
شما کسی رو دیدین هیچی خواستگار نداشته باشه؟؟