2777
2789
عنوان

آمپول

119 بازدید | 8 پست

سینال اف چجوریه

کسی استفاده کرده نتیجه گرفته

چندبار باید زد

خدا اموات کسی ک جواب میده رحمت کنه

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
من گونال اف زدم روز ۶و۸پری واس بزرگ شدن تخمک

سینال با گونال فرق داره؟؟

نتیجه گرفتین؟

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گونال خارجیشه  نه والا

عه؟؟؟؟

مشکل شما چیه

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
تنبلی دارم😔 به خدا دونه ای۸۰پول دادیم ولی نتیجه نداد

چندبار تاحالازدید

روز چند سیکل

من روز 3تا7 سیکل کلومیفن و لتروزول خوردم امروز 8 سیکل بود رفتم سونوم کرد گفت نتیجه نداده تا 4شنبه لتروزولو ادامه بده بعد بیا سونوت کنم 

سینال افم گفت بخر فعلا بذار تو یخچال😂

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
چندبار تاحالازدید روز چند سیکل من روز 3تا7 سیکل کلومیفن و لتروزول خوردم امروز 8 سیکل بود رفتم سونو ...

من یه بار زدم ۶و۸سیکل اون ماه لتروزل هم خورده بودم ۱۴هم سیکل رفتم فولیکولام خیلی خوب بود 

تو‌زود رفتی سونو باید۱۴سیکلت بری 

مامان دو قلوها 👶👶
من یه بار زدم ۶و۸سیکل اون ماه لتروزل هم خورده بودم ۱۴هم سیکل رفتم فولیکولام خیلی خوب بود  تو‌ز ...

دکتر خودش گفت بعد اتمام قرصا برم ک خودش سونوم کنه

گفت تا چهارشنبه ام ادامه بدم بعدش باز برم سونوم کنه☺

خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️           واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792