2777
2789
عنوان

اقدام

50 بازدید | 3 پست

سلام دوستان ميخوام بدونم اونايي كه ازمايش اسپرم همسرشون مشكل داره و بايد قرص بخورن كه تقويت شه تو طول درمان اقدام كردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعني نبايد اقدام كرد؟؟؟؟

خدا جونم مواظب بچم باش بند بند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هديه قشنگتو سالم و سلامت به دستم برسون قول ميدم هميشه مراقبش باشم بيشتر از جونم❤️
شوهرم واریکوسل عمل کرد اما قبل و بعدشم اقدام رو داشتیم قرص هم ندادن

ممنون يعني نگفتن اسپرم ضعيف امكان سقط داره؟

خدا جونم مواظب بچم باش بند بند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هديه قشنگتو سالم و سلامت به دستم برسون قول ميدم هميشه مراقبش باشم بيشتر از جونم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون يعني نگفتن اسپرم ضعيف امكان سقط داره؟

اره خب حتی دکترشوهرم قبل عمل ازم پرسید تاحالا سقط نداشتی؟ گفتم ن. پس احتمال سقط هست توی فامیلمون هم ینفر هست بنده خدا باردار میشه ازاونور سقط میشه بخاطر ضعیف بودن شوهرش

خداجوووونمممم بی نهایت شکرررررت ک منم لایق مادرشدن دونستی  برا سلامتی نی نی تو دلیم یه صلوات میفرستی دوستم؟!❣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز