2789

نا/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم خیلی منتظرشم احسان علیخانی خودش گفت ابان ماهه شروع مجددش

کسی میدونست منم لایک کنه

آرام باش عزیزم.هیچ چیز ارزش این همه دلهره را ندارد..ما رفته ایم و الان سال ۱۴۹۷ است..🚶به تاپیک دعام سر بزنین امام جواد خیلییی حاجت میده.و توسل ب شهید علی جهانیاری و ابراهیم هادی عزیز🌸واسه حل شدن یه مشکل بزرگ تو زندگیم و سلامتی بهترین ادمای زندگیم یه صلوات مهمونم میکنین ممنونم.🌹

علیخانی یه استوری گذاشت که دولت چرا هیچ کاری نمیکته و اینا یکم تند بود ننیدونم چرا حس میکنم باهاش لج کردن🤔 

وگرته قرار بود بعد محرم برن ضبط

درتاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد 🤩🤩 اولین دیدار من شروع شد ،شروع اتفاقای خوب برای منه دیگه قراره همه چی عالی پیش بره مطمئنم همه چی همونجوری ک میخوام پیش میره و من با قدرت ادامه میدم پر قدرت
علیخانی یه استوری گذاشت که دولت چرا هیچ کاری نمیکته و اینا یکم تند بود ننیدونم چرا حس میکنم باهاش لج ...

اوه اوه

💜 I  AM  ARMY💜 🌈در انتظار تایپ مورد نظر!...👽txt❤moa

کی

سومین کاربریمه نترکونید بابا 🤗یه پسر دارم تا نداره ♥️خدایا پسرمو از بندگان صالحت قرار بده از دست شیطان صفت ها در امان نگهدار امین. واسه حاجت هام یه صلوات بفرستین دوستان واسه آرامشم ممنون عزیزانم 🤗♥️😘
علیخانی یه استوری گذاشت که دولت چرا هیچ کاری نمیکته و اینا یکم تند بود ننیدونم چرا حس میکنم باهاش لج ...

وای 

سومین کاربریمه نترکونید بابا 🤗یه پسر دارم تا نداره ♥️خدایا پسرمو از بندگان صالحت قرار بده از دست شیطان صفت ها در امان نگهدار امین. واسه حاجت هام یه صلوات بفرستین دوستان واسه آرامشم ممنون عزیزانم 🤗♥️😘
وای 

اره خلاصه البته چیزی نگفت انچنانیا ولی  دیگه اینا بهشون بر بخوره تمومه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

درتاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد 🤩🤩 اولین دیدار من شروع شد ،شروع اتفاقای خوب برای منه دیگه قراره همه چی عالی پیش بره مطمئنم همه چی همونجوری ک میخوام پیش میره و من با قدرت ادامه میدم پر قدرت
عزیزم با این اوضاع کرونا واقعا انتظار دارید جمع بشن برا ضبط؟

والا رشیدپور برنانه داره ضبط میکنه 😐 تماشاگرم نشسته با لباس بیمارستانی برنامشم والا چرته

درتاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد 🤩🤩 اولین دیدار من شروع شد ،شروع اتفاقای خوب برای منه دیگه قراره همه چی عالی پیش بره مطمئنم همه چی همونجوری ک میخوام پیش میره و من با قدرت ادامه میدم پر قدرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز