بچه ها من 15سالمه و اهل رفیق بازیو این چیزا نیستم
بعد زن پسر خالم باشگاه داره تو شهرستان بعد من تهرانم و دوستم که شهرستان ی مدت میرفت پیشش
بعد میگفت مریم(دختر پسر خالم) گوشی نداره!!
مریم کلاس10 در واقع زن پسر عمم داشته میگفته دختر مجردی که گوشی داره خرابه
بعد خواهر زن پسر خالم اون زمان وقتی که مجرد بوده به شوهرش نامه میداده میگفت بیا منو بگیر
الان من با اینکه اصلا تو فاز پسر و این داستانا نیستم باورم شده که چون گوشی دارم دختر خوبی نیستم
تازه قرار بود چند سال دیگه زن پسر خالم شم ینی با این جاری شم شایدم زن پسر خالم شدم
الان بگین چیکار کنم که فکرم درگیر این نباشه