2789
عنوان

راهکار بدید

38 بازدید | 2 پست

بچه ها من 15سالمه و اهل رفیق بازیو این چیزا نیستم

بعد زن پسر خالم باشگاه داره تو شهرستان بعد من تهرانم و دوستم که شهرستان ی مدت میرفت پیشش

بعد میگفت مریم(دختر پسر خالم) گوشی نداره!!

مریم کلاس10 در واقع زن پسر عمم داشته میگفته دختر مجردی که گوشی داره خرابه

بعد خواهر زن پسر خالم اون زمان وقتی که مجرد بوده به شوهرش نامه میداده میگفت بیا منو بگیر

الان من با اینکه اصلا تو فاز پسر و این داستانا نیستم باورم شده که چون گوشی دارم دختر خوبی نیستم


تازه قرار بود چند سال دیگه زن پسر خالم شم ینی با این جاری شم  شایدم زن پسر خالم شدم

الان بگین چیکار کنم که فکرم درگیر این نباشه

هرکی هر چی گفت یعنی تو اونی عزیزم؟ ببخشید هر کی گفت خرابی باید قبول کنی؟خودت چی فکر میکنی؟کمی با خودت فکر کن

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792