2777
2789
عنوان

اگزمای نوزاد

490 بازدید | 14 پست

سلام پسرم۷۸روزشه اگزما داره تنش و سرش با دارو و شامپو سرش خوب شد ولی امروز بردمش حموم رو سینش داغون بود نی نی شمام اینطوری شدن ؟کی خوب میشن تو این کرونا میترسم باز ببرمش دکتر

  دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو دوماه ونیم چقد سختش میکنی .اگزما رو باید ببری دکتر .کدوم شهری؟کرج من یه دکتر سراغ دارم خیلی رعای ...

عزیزم بردمش یبار قبلا خیلی کم بود الان سینش همش اگزماس

  دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان  
منم دخترم‌اگزما داره اکثرا پوستش خشک میشه بیشتر معلومخ کل بدنش قرمز میشه دکتر وازلین کامون داد بهم ه ...

برا پسر منم خوب میشه پماد و کرم میزنم ولی بازم پوست میشه پاهاش خیلی زبره 

  دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان  
کسی لطلاعاتی داره بهم بده ازش ممنونم

دختر من از ی ماهگی گرفت صورتش له شده بود دیگه از بس ای دکتر و او ن دکتر کردم دیگه خدا خیرش بده بردمش ی دکتر اطفال بهش دارو ساختنی داد با ی صابون س چهار روزه خوب شد ولی دارو رو گف تا 6ماه باید بزنم الان ی سالشه خداروشکر خوبه ک فعلا

از 99/10/1 تا زمانی که سایت درست نشه نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم به دوستاتونم اطلاع بدید
دختر من از ی ماهگی گرفت صورتش له شده بود دیگه از بس ای دکتر و او ن دکتر کردم دیگه خدا خیرش بده بردمش ...

به منم یه قطرع داد و شامپپوی مخصوص پماد و کرم یک ماه میزنم سرش خوب شد ولی تنش بیشتر از قبل شد کدوم شهری عزیزم؟

  دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان  
پماد اوسرین بگیر بزن  بدنشم با لیف تترون بشور یا با لباسش بشورش لبنیات نخور لباساشو با مایع ...

ممنون عزیرم اینا و دکتر گفت رعاییت میکنم 

  دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان  
به منم یه قطرع داد و شامپپوی مخصوص پماد و کرم یک ماه میزنم سرش خوب شد ولی تنش بیشتر از قبل شد کدوم ش ...

شیراز

از 99/10/1 تا زمانی که سایت درست نشه نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم به دوستاتونم اطلاع بدید
برا پسر منم خوب میشه پماد و کرم میزنم ولی بازم پوست میشه پاهاش خیلی زبره 

خوب دیگه باید مرتب چرب کنی ببین چیا میخوری اکزماش بیشتر میشه نخور اونارو یا کم کن ولی بزرگ تر بشه بهتر میشه الان دختر من خیلی بهتره هرچی داره بزرگ تر‌میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز