2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

270 بازدید | 20 پست

خانما من الان توخواب سمت راستم طرف معدم چنان دردی گرفت ک‌نمیتونستم تکون بخورم از خواب بیدارم کرد میگفتم میتونم طبیعی ولی الان‌میگم نمیخوام این‌یک صدم درد طببعی هم نبود 😭😭😭😭

تیرمیکشید ول نمیکرد لامصب...بدبختی سزارینم نمیتونم اه ی روش دیگ پیدا کنن بچه رو بیرون‌بیارن😂😂

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونموقع خدا توانشو بهت میده نگرانش نباش

شما طبیعی بودی؟

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
بله گلم زایمان سختی هم داشتم...5،6ساعت از جیغ بیمارستان و گذاشته بودم رو سرم...همش از حال میرفتم تا ...

یا ۵ تن‌ اخی عزیزم خداروشکر ک نی نیت سالم بغلته...الان با خودم میگفتم تووروخدا تا دردات زیاد نشده دادو بیداد راه ننداز موقع زایمان این دردای اول پیش اون اخرا چیزی نیست‌کولی بازی درنیار 😂😂حالا ببینم‌ چی میشم منم بیهوش میشم بااین وضع 

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
الهیییی سالم دنیا بیاد جای دیگه سراغ ندارم بتونی درش بیاری    

نمیدونم همه چی دارن اختراع میکنن خوب ی کاری کنن ک طبیعی درد نداشته باشه مادر 😂زرت بچه بیاد

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
یا ۵ تن‌ اخی عزیزم خداروشکر ک نی نیت سالم بغلته...الان با خودم میگفتم تووروخدا تا دردات زیاد نشده دا ...

عزیزززم راست میگن این خانم...اپیدورال خیلی خوبه من تعریفشو زیاد شنیدم...فقط متخصص بیهوشیش خوب باشه که مشکل کمر درد هایجاد نکنه...من به دکترم گفتم گفت بیمارستان بگو بهشون ولی هر چی التماس میکرذم گوش ندادن ذیگه دکترم اخر کار میاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز