2777
2789

بیر انشاءاللع ک چیزی نباشه

زیباترینم 💙روزی تورا در درونم حس خواهم کرد حس گرمی تو تمام رگ های مرا پرمیکند گویا دوباره عاشق خواهم شد کوچولوی من ..دنیای من.. تو وصل میشوی ب بهشت ومن وصل میشوم ب تو .. و بهشت اینگونه کشیده میشود ب زیرپاهای من ..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اورژانس تماس بگیر راهنماییت کنن

👨👩آقا و خانم محترم وقتی از شما سؤال میکنن اینطور پاسخگو باشید...:میپرسند شما متأهل هستین یا مجرد؟بگویید متعهد هستم, چون که...:تجربه نشون داده نه مجرد بودن نشانه تعلق خاطر نداشتن به کسی هست نه متأهل بودن نشونه تعهد و وفاداری...همه قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمینویسند...بعضی از عهدها و قولها را روی قلبهایمان مینویسیم... حواسمون به این عهدهای غیر کاغذی باشه شکستنشان یک انسان رو میشکنه😞💔  آقای محترم خوب دقت کن روز اول شروع زندگی رو یادت میاد...؟   حتما یادت میاد چه عاشقانه ها و چه اظهار علاقه های دو نفره داشتی... خانم محترم خوب دقت کن روزای اول شروع زندگی رو یادت میاد...؟ حتما یادت میاد چه ناز کردنها و چه خوشیهای دو نفره داشتی... تو رو خدا پایبند باشید به هم دیگه. تو زندگی زناشویی هم دیگرو بپرستید.   آقا حالا که متأهل شدی متعهد شو...   زندگی زناشویی حرمت داره... مرد اونکه خیانت بتونه بکنه اما نکنه...خانم محترم انتقام گرفتن در زندگی معنا و مفهومی نداره و تا با همسرت دعوات شد, افکار پلید رو از ذهنت دور کن😡 پایه زندگی هر مردی شما خانمها هستین...    خدا حفظ کنه همه خانمهای پاکدامن رو.

این چیزاییه ک من شنیدم:

با کاسنی پاشویه کنید .

دعای نورو بخونید .

پیاز و بذارید کف پاشون بعد جوراب پاشون کنید تاصبح.

نگران نباشید توکلتون بخدا باشه 


خدایا هزاران بار تورا سپاس بخاطر حس زیبای مادری که نصیبم کردی....خدایا پناهش باش،جهان تاریکی محض است؛میترسم ،کنارش باش 🙏                                                  ❤لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم❤

سلام دوست عزیز اربابت تشنج و ...نترس...استامینوفن325بدین واگ دارید قرص ویتامین سی...ی دکتربره هزارو یک دلیل واسه تب هست فقط کرونا ک نیس

کاربراقا...أَللّهُمَّ لا تَکِلْنِى إِلى نَفْسِى طَرْفَةَ عَیْن أَبَداً: «خدایا مرا حتى به اندازه یک چشم بر هم زدن به خویشتن وامگذار»!(1)
این چیزاییه ک من شنیدم: با کاسنی پاشویه کنید . دعای نورو بخونید . پیاز و بذارید کف پاشون بعد جورا ...

پیاز الان ذاشتم. ممنون عزیزم

لایک نکنید.ممنون❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز