2789
عنوان

زیبا نیست؟🤗😐😂🙃🙃

114 بازدید | 10 پست

یه عده تو یه کشور دیگه در بیست هزار کیلومتر دورتر از کشور ما تا چند ساعت آینده تصمیم میگیرن که ما توی کشور خودمون از فردا تخم مرغ رو دونه ای چند بخریم!

زیبا نیست؟!

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

نه

دوستان بیاید کلمه بذار رو درست بنویسیم به این فکر کنید اگه خواستین یه جایی فرم پر کنین یا به شخص مهمی پیام بدین اونوقت بزار بنویسین مطمئنا طرف مقابل دیگه اهمیتی قائل نمیشه.ممنون گل ها😘درستش بذار هست چیزی رو در جایی بذاری!یا بذاری کسی کاری کنه(اجازه دادن)

واووو زیباست😐🤦‍♀️😂

رادینم..پسرمامان هیچوقت فکر نمیکردم یه پسر شیرین مثل تو داشته باشم از وقتی اومدی دنیای مامان قشنگ شد عشق کوچولوی من مرد کوچیک مامان...😍نازگلم قلبمی معجزه کوچولوی من دختر قشنگه مامانربان گوشه ی عکست...حق من این نبود عکستو بااون ربان مشکی ببینم داداشی😔😭🖤 پادشاه زندگی من جایی همین نزدیکی ها مشغول تلاش است...کم می خوابد. استراحتش کم است.دستان مردانه اش را که حکمتش را نمیدانم چرا آرامش بی پایان دارد.پادشاه من خسته میشود اما خستگی در میکند از من...آغوشش از جنس خواب است بی هوا هم که بغلش کنی چشمانت بسته میشود از آرامش بی حساب...چه افتخاریست خانمی کردن برای چنین گوهری...چه برکتیست که خستگی اش با من در میشود...به خودم میبالم که از وجود من لذت میبرد... دستانم خالیست. چیزی برای عرضه ندارم. اما تا آخرین شماره های نفس هایم قدر دان توام..قدردانم که پادشاه من بهترین مرد زمین است...لمس قشنگیست واژه خوشبختی و من خوشبخت ترینم با تو❤همین که از عمق وجود میدانم دوستم داری برایم کافیست...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂 آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴

🤦🏻‍♀️😂

دوستان بیاید کلمه بذار رو درست بنویسیم به این فکر کنید اگه خواستین یه جایی فرم پر کنین یا به شخص مهمی پیام بدین اونوقت بزار بنویسین مطمئنا طرف مقابل دیگه اهمیتی قائل نمیشه.ممنون گل ها😘درستش بذار هست چیزی رو در جایی بذاری!یا بذاری کسی کاری کنه(اجازه دادن)

ماب علاوه بر زندگی مادی شمارا میخواهیم مرفه شود زندگی معنوعی شمارا هم مرفه خواهیم کرد. دلخوش ب این مقدار نباشید ک فقط مسکن میسازیم. اب و برق را مجانی میکنیم برا طبقه مستمند. اتوبوس را مجانی میکنیم برا طبقه مستمند. دل خوش ب این مقدار نباشید روحیات و معنویات شمارا عزمت میدهیم. شمارا ب مقام انسانیت میرسانیم. ما هم دنیا اباد میکنیم  و هم اخرت را.     

رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن. اول:پیدا کردن شباهت ها.دوم:احترام گذاشتن ب تفاوت ها❤️
ماب علاوه بر زندگی مادی شمارا میخواهیم مرفه شود زندگی معنوعی شمارا هم مرفه خواهیم کرد. دلخوش ب این م ...

☹☹

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز