2777
2789
عنوان

در دارم

69 بازدید | 9 پست

بچه ها هفته ۱۳ ام

یهویی چند دقیقس بالای واژنم سمت چپ ی جاش یهو درد میگیره ول میکنه. از چیه؟

نگران شدم.

دردش شدیده ولی چندثانیه ای

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
اگ لک نداری طبیعیه منم میگیره ول میکنه

امشب یهویی شد

امانمو برید خیلی بده

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


استراحت کن منم اینجوری بودم رحم داره جا باز میکنه دیگه بچه میره بالاتر

وای ممنون. خیلی نگران شدم. ان شاءالله همه نی نیا سالم بیان بغل مامان باباشون

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
انشالله  نگران نباش فقط خون دیدی ب دکتر بگو

چشم. ممنون. آخه میترسم سقط شه بدون اینکه بفهمم. بدون لک و اینا

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
ن دکتر ب من گفت طبیعیه بچه ک بزرگ میشه فشار میاد ولی اگ بودم خون باشه طبیعیه

توکل بر خدا

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز