2789
عنوان

خانما باید یه اعترافی بکنم من کاربر مرد هستم

| مشاهده متن کامل بحث + 1085 بازدید | 85 پست
شفا_مفا_انشالله_ماشالله#  

دیگه بلد نیستی به جز این خخخ

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
دیگه بلد نیستی به جز این خخخ

شفای_عاجل#     چرا اینم بلدم

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبی عزیزم؟ درست ریپ زدی؟؟

آره بابا میگم منم اون کاربر سارا را مچش را گرفتم 

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 

چرا هیچکی منو تگ نمیکنه؟...😐🤨

من ۱۳ سالمه❤شاید بخواید در باره وجودم توی سایت تذکر بدید و به مناسب نبودن اشاره کنید😊خانواده  از حضورم خبر دارند😊 و صلاح منو به خوبی و راستی میدونن😊اگر اینجا کاربرد مفیدی برای من نداشت  مثل بعضی از شبکه های اجتماعی  دیگه عضو نمیشدم ☺من نیازی به رفتن به بعضی از تاپیک هارو ندارم! من به اندازه کافی درک از پیرامون و اطراف دارم و سراغ مسئله بدی و یا نا مناسبی نمیرم..... اینجا هم به همین ترتیب از راه درست پیش میرم😃توی تاپیکی که مناسبم نیست نمیرم چون دلیلی نمی‌بینم و صلاحیت دارم تا در سایت باشم😊تاپیک های خیلی  مفیدی وجود داره تا واردش شیم مثل تاپیک های بانو ارتمیس که خوندنشون آرامش بخشه 😁خودتون  متوجه میشید تو چه تاپیک هایی میرم🙂🥰دانش‌ بجوی تا با دیو جهل و بی سوادی بجنگی☺😇 
عزیزم شب برام ی لباس خوشگل بگیر 

چشم عشقم چه رنگی باشه؟؟؟

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

زرشکی😃😃😃😃😃ب هندی ها میاد 😍

چشم شماهم یه شام خوب بار بزار🤤🤤😋😋😍😍😍😍😘😘😘

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

چشم شماهم یه شام خوب بار بزار🤤🤤😋😋😍😍😍😍😘😘😘

چخبرتونه🤨

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
چخبرتونه🤨

حسود.نباش.مرسی.اه#  

حسود.پلاستیکی#  

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

چشم شماهم یه شام خوب بار بزار🤤🤤😋😋😍😍😍😍😘😘😘

جووووووووون  بیا شب بوست میکنم عشقم

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 
جووووووووون  بیا شب بوست میکنم عشقم

فدا مدا

چاکر پاکر

نوکر پوکر♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🍃

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

فدا مدا چاکر پاکر نوکر پوکر♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🍃

جووون  رو من غیرتی باشه  کافیه 😗😗

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز