2789

نوچ كاري ندارم 

بچم ك نيست

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه بابا هر چیه خرج خونه میشه، مگه چیزی هم اضاف میمونه. وقتی پن پرزی که ۵۵ میخریدیم حالا شده نزدیک ۱۰۰. بقبه چیای دیگه هم همینطور. کلا به سوال کردن نمیرسه. قبل پرسش ، نیست شده🤣

درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص)   به حرمت اولین بوسه ای که در زمان تولدم بر صورتم نشاندی و به یاد آخرین بوسه ای که در هنگام وداعت بر صورتت زدم... تو را عاشقانه دوست دارم. دلتنگتم مادرم

بنظرم کار قشنگی نیست که آدم بخواد همچین سوالی رو بپرسه ...مخصوصا همون موقع که از بیرون یا از خرید میان....

بهتره یه چندساعت یا حتی چندروز(با توجه به شاختی که از اخلاقیات همسرتون دارید)بگذره بعد با مهربونی و بدور از حالت بازجویی ازشون بپرسید.

نه دیگه جواب میده پول خودموازخودم بازخواست میکنی

پول خودشه؟؟ یعنی اگه توهم مثلا دلت بخواد ده تا بشقابتو بشکونی یا مثلا گازتو هدیه بدی به یکی میتونی بعد بگی جهاز خودمه چرا بازخواستم میکنی باید بری بخری؟؟ نمیشه که زن و شوهر خودم خودت ندارن هرچیه مال دوتاشونه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792