منم یه مدت همینطوری بودم عزیزم درکت میکنم
یا یه زمان که امتحان داشتم زمان دانشگاهم، درسشم ریاضی بود خیلیی سخت بود واسه منی که ریاضیم ضعیفه، استرس داشتم، ابروم میپرید
فرداش که امتحان داده شد و استراحت کردم خوب شدم
برای همین میگم اروم باش که زودتر خوب بشی تجربه شخصیمه
انشالله بزودی خوب میشی