2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 895 بازدید | 32 پست
اراکی ها رسمی برای خرید النگو در اعیاد ومناسبتهای مهم ندارن اینطوره؟

مناسبتها بستگی به وضع مالی پسر داره مثلا برای من اونسالها سکه می اوردن بستگی به خانواده داره ولی کلا اراک خیلی النگو مد نیست چون اکثرا دستبند استفاده میکنن 

خلاصه کمک که نکردن بعدا فهمیدم کلا اینا به داماد جماعت خیلی میرسن و عروسشونو ادم حساب نمیکنن 

توشو خیانت زیاده مخصوصا زن هاشون ادم های سالمی نیستن. خیلی اهل چشم و هم چشمی هستن.

به زحمت شوهرمو از فامیل هاش دور کردم که روش اثر بد نزارن .

مال فراهان هستن.

دختر بهشون نده جدی میگم پدر دخترت در میاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اراکی ها رسمی برای خرید النگو در اعیاد ومناسبتهای مهم ندارن اینطوره؟

شیربها وحنابندون وپاتختی واین چیزهام سالهاست از مد افتاده فقط یک مراسم عروسی که همه هزینه هاش با پسره برگزار میشه قبلا همه جهیزیه با دختر بود ولی جدیدا بخاطر گرونیها چنتا تیکه هم دیدم داماد قبول میکنه

اراکی ها رسمی برای خرید النگو در اعیاد ومناسبتهای مهم ندارن اینطوره؟


دروغ میگن از خودشون که دختر میگیرن کلی طلا براش میخرن ولی اگه از غریبه بگیرن میگن ما رسم حنا بدون نداریم رسم نداریم بله برون کسی دعوت کنیم .رسم نداریم طلا بدیم .

ولی توشون که میری میبینی همه رسم هارو دارن ولی فقط برای دختری که از خودشون باشه در ضمن خیلی پرتوقع هستن .

البته ما گفتیم باید همه مناسبت ها طلا بخرین اگه نمیخوان دختر نمیدیم که چون شوهرم خوشش اومده بود همه رو خودش خرید .

احتمالا شما طایفه مناسیبی را انتخاب نکردین واین نتیجه گیری شما منطقی نیست


عزیزم حنا بندون و اینا هنوز هم هست منتها در حد مهمونی های کوچیک .اینکه میگن رسم نداریم و بعد میبینی خودشون دارن حنا بدون میگیرن خنده داره .

شما یه نگاه به پست ها دیگه بندازی میبینی که ارکی ها خیلی با غریبه ها خوب تا نمیکنن .

اراک برای خودشون خیلی خوبن اگه عروس داماد اراکی باشن خیلی بهم میرسن و خیلی پشت همن و طرف همو دارن ولی اگه عروس یا داماد مال یه شهر دیگه باشن واقعا اذیت میکنن و زیر تمام رسم و رسوماتشون میزنن

من عروس اراکی هام یکم خسیسن من شانس آوردم شوهرم عین مادرش نی وگرنه خیلی خسیس... خیلی سرد و خونسردن.. ...


وای گفتی واقعا خیلی پنهون کارن .خسیس هم هستن واقعا من حامله ام شوهرم میگفت چرا اینقدر میخوری بعدا فهمیدم مادرشوهرم گفته چرا برای زنت اینقدر خوراکی میخری بخوره .زن اگه هیچی هم نخوره بچه از بدن مادر تغذیه میکنه رشد میکنه .اینقدر خرید نکن.


اراکی ها رسمی برای خرید النگو در اعیاد ومناسبتهای مهم ندارن اینطوره؟


من دختر بودن تا چند ماه بعد از عروسی چون شوهرم ضعیف بود نمی تونست کاری کنه خودش گفت بریم با جراحی برش دار .وقتی مادرشوهرم فهمید هزارتا تهمت بهم زد .و منو مقصر میدونست .خلاصه بهت بگم من بعد از چند سال تونستم شوهرمو از اون حرف های خاله زنکی و توقع های بیجا دور بکنم و الان باهم خیلی خوبیم و باخانوادش با سیاست برخورد میکنم به خوبی داریم زندگی میکنیم کنار هم .الان دیگه خانواده شوهرم خیلی بهتر شدن .ولی خیلی اذیت شدم .خیلی بد با من که غریبه بودم تا کردن .

خودت تصمیم بگیر .

وای گفتی واقعا خیلی پنهون کارن .خسیس هم هستن واقعا من حامله ام شوهرم میگفت چرا اینقدر میخوری بعدا فه ...

من خیلی جوابشون دادم تا فهمیدن نمیتونن بهم زور بگن همیشه میگفتن حرف خونه حرف مرد در صورتی که پدرشوهرم ی لال بی دست و پاس همه کاره مادرشوهرم منم گفتم من از اول به پسرتون گفتم نه مرد سالاری داریم نه زن سالاری حقوق برابر و مشورت من این مدلی بزرگ شدم اگر می‌بینید به درد شما نمیخورم مشکلی نیست من جدا میشم که دیگه هیچی نگفت 

خدایا هر کسی چه نیک چه بد برای من خواست اول نصیب خودش کن آمین یا رب العالمین... دوست عزیزی که نظرت با من همخونی نداره لطفا ریپلای نکن که بگی خیلی بلدی باشه تو خوب ✋✋.          وزن اولیه 67... وزن فعلی 64... قد 170... وزن هدف62... باشد تنبلی را کنار گذاشته ایده آل شوم😎عضو شدم در بامداد خمار... 
اراکی ها رسمی برای خرید النگو در اعیاد ومناسبتهای مهم ندارن اینطوره؟

سلام عزیزم من خودم شازندیم اینجوری که ما تو فامیل رسم داریم براتون مثال میزنم ما برا سر عقد کادو به عروس طلا میدیم واسه مهمونی بعد عقد طلا میدیم دیگه واسه عید نوروز وعید قربان و عید غدیر وعید روزه و شب چله اینام طلام میبریم درباره مهریه ام بگم مهریه خودم 130مهریه زن داشامم یکی 355تا دومی هم 600تا درباره خصوصات اخلاقیشونم بستگی به خانواده داره خانواده همسر من خوبه خدا رو شکر البته خوبی باید دوطرفه باشه

باپسری که مرتب سرمهریه قهر میکنه ودخترمومسدودمیکنه ودوباره خودش برمیگرده چندین بار این کاروکرده چه ک ...


بیخیالش بشو .دقیقا شوهر منه .دم دمی هستن .

من خیلی سختی کشیدم با سیاست تونستم زندگی کنم ولی شما نکن اینکارو دخترتو نده .

کلا مردهاشون قهر قهرو لج بازن زن باید نازشون بکشه هر بحث کوچیکی تبدیل به جدال میکنن و قهر میکنن چند روز حتی ماه بیخیال بشو دخترتو به اراکی نده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز