2777
2789
عنوان

روز ۲۰ ام...

51 بازدید | 7 پست

سلام پریشب اقدام کردم برای اولین بار بعدش دیروز همش دل درد داشتم 

الان امروز روز ۲۰ام منه و لکه قهوه ای تیره دیدم

ولی لانه گزینی میگن حدود ۵ روز قبل پری اتفاق میفته من دوره هام ۳۱ روزه و منظمه ۱۱ روز دیگه باید بشم نمیدونم پس این قهوه ای ها چی بودن


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۵روز قبل پریود میگن اتفاق میفته

نه عزیزم.اشتباه میکنی.

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔

توی نت بزن ماشین حساب تخمک گذاری اون حدودشو نشونت میده

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
توی نت بزن ماشین حساب تخمک گذاری اون حدودشو نشونت میده


من اصلا کاری به تخمک گذاری ندارم

لانه گزینی برای بارداریه من اقدام کردم سوالم اینه که دو روز بعد اقدام لانه گزینی اتفاق میفته یا نه زوده و اگه نه پس این لکه بینی چیه؟!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792