سلام زن عموم کرونا گرفته 60 درصد ریشو گرفته امشب زنگ زدن گفتن ی درصد خوبه تو رو خدا براش دعا کنید تورو خدا از خونه هاتون بیرون نرید وضعیت خیلی داغونه بیمارستانای شیراز کلا پر شده جا نیست دیگه تورو قرآن مواظب باشید نمیدونم چم شده همش دلشوره دارم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برای همه احترام قائلم اما لطفا کسی جز استارتر مگر برای پرسش سوال ریپلای نکنه روم🤍بله من کاملا مطلع هستم سایت تبادل نظر هست اما تبادل نظر دونفره رو به چند نفره ترجیح میدم…|•تصور کن نشستی تو یه کلبه قدیمی و بارونی که میباره، بوی نم چوب هارو دراورده و عطرش مستت کرده…تو همین حین که داری از پنجره جنگل بیرون رو نگاه میکنی هم هات چاکلت توی دستت رو جرعه جرعه میخوری…•|قشنگ بود؟ این رویای منه…رویای یه مادر، یک همسر، یک دختر🤍
بابای عشق اول منم امروز در اثر کرونا فوت کرد . وقتی تو کانال شهر دیدم اعلامیه شو دنیا ب سرم چرخید انگار میخام خفه شم. لعنت ب کرونا لعنت . دیگه دامادی این پسرو ندید