2777
2789
عنوان

کرونا

151 بازدید | 12 پست

سلام زن عموم کرونا گرفته 60 درصد ریشو گرفته امشب زنگ زدن گفتن ی درصد خوبه تو رو خدا براش دعا کنید تورو خدا از خونه هاتون بیرون نرید وضعیت خیلی داغونه بیمارستانای شیراز کلا پر شده جا نیست دیگه تورو قرآن مواظب باشید نمیدونم چم شده همش دلشوره دارم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم مریض بدحال دارم... 

خدا همشونو شفا بده

برای همه احترام قائلم اما لطفا کسی جز استارتر مگر برای پرسش سوال ریپلای نکنه روم🤍بله من کاملا مطلع هستم سایت تبادل نظر هست اما تبادل نظر دونفره رو به چند نفره ترجیح میدم…|•تصور کن نشستی تو یه کلبه قدیمی و بارونی که میباره، بوی نم چوب هارو دراورده و عطرش مستت کرده…تو همین حین که داری از پنجره جنگل بیرون رو نگاه میکنی هم هات چاکلت توی دستت رو جرعه جرعه میخوری…•|قشنگ بود؟ این رویای منه…رویای یه مادر، یک همسر، یک دختر🤍

الان یه دوتا تاپیک اونور تر گفتن تو ساختمونشون عروسیه 

تا مردم ما اینقدر ...... تشریف دارن کرونا از جاش تکون نمیخوره 

کاش میشد زندگی تکرار داشت لا اقل تکرار را یکبار داشت
بهش فکر نکن بیخیال باش از هرچی بترسی خدای نکرده به سرت میادا

مسناجرمون حیاطش با ما یکی هست شوهرش مریضه میگه کرونا نیست ولی هیچی نمیتونه بخوره میترسم کرونا باشه منم بچه دوماهه دارم میترسم

مسناجرمون حیاطش با ما یکی هست شوهرش مریضه میگه کرونا نیست ولی هیچی نمیتونه بخوره میترسم کرونا باشه م ...

خیلی مواظب باش بعضیا به روی خودشون نمیارن و مریضی رو مخفی میکنن کلا باشونوارتباط نداشته باش ازشون فاصله بگیر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز