2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عالیه😍 من چن ساله هی نصفه نیمه زبان میخونم🤣

🙂🙂🙂😘😘😘😘

دنبال شادی هستی؟؟؟ ،خودت تلاش کن 😋😋مسلط به زبان انگلیسی و مدرس آموزشگاه 😋کلاس خواستید میتونید تو واتساپ ازم بپرسید(مخصوصا برای کنکور ) 🤗🤗🤗هزینش مهم نیست با خودتون .🤗🤗درباره نحوه رانندگی هم این جا هر سوالی بپرسید پاسخ میدم 💝💝
کنترل کیفی ومسئول بهداشت کارخونه های  تجهیزات پزشکی ماهی ۵ تومن

رشتتون چی بوده و از کجا شروع کردین

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
بنام خدا بخور و بخاب والا درآمد آنچنانی ندارم هر چ خدا بده ماهم راضییم🤭😂😂😂

😂

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️

توداروخونم اولش  که رفتم یخ بخش دیگه بودم  ولی الان  بعد ۷ ماه    قسمت داروییم دارو میدم دست مردم 

 خوبه شغلمو دوسش دارم بدیش اینه ستعتیه  چقدر شیفت وایسی همونقدم  میدن

من حال کسی رو که ناخواسته باردار شده و کلی غصه میخوره نمیفهمم همونطور که اون حال من برای به آغوش کشیدن بچه ای که نمیخوادش دارم رو نمیفهمه....اون غصه میخوره چون برای لحظه های نبود بچه دنیایی ساخته همونطور که من برای بودن بچه دنیاهامو می سازم...یه روز دیر شدن موعد پریودی برای اونا معنی گرفتاری و اضطرابه اما برای من پر از تخیل و رویاست...اون با دیدن اولین قطره خون خوشحال میشه و من کاخ آرزوهام نابود میشه...دلم میخواست برای بچه ام یه مادر جوون باشم اما دست تقدیر قوی تر از آرزوهای منه...قدرت جنگیدن با تقدیر رو ندارم...تسلیمم...مجبورم که تسلیم باشم...😢برای آروم کردنم نگو خوشحال باش که بچه نداری و راحتی...آروم نمیشم عذاب میکشم، اگه نبود این نعمت راحتی داشت پس چرا دل من  آشوبه؟؟؟ دلم میخاد بوی تن بچه امو استشمام کنم،دلم میخاد بغلش کنم و لبهامو ساعتها روی گونه ی نرمش بذارم، دلم میخاد لحظه هام پر بشه از دغدغه ی شستن شلوار کوچولوی نی نیم😍، دلم پر میکشه واسه بازی نی نیم با بابای مهربونش، واسه اولین روز مدرسه اش، واسه قد کشیدنش، واسه کت و شلوار دامادیش و لباس سفید عروسیش، من هر روز با دنیایی که تو در واقعیت داری در رویاهام زندگی میکنم، ...لحظه هایی که برای تو گذراست برای من آرزوست...پس برام دعا کن تا خدا  اگه مصلحت میدونه یه کوچولوی سالم  بزاره تو دلم🤗👨‍👩‍👧💔❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792