2777
2789
عنوان

جای زخم

221 بازدید | 23 پست

دوستان زیر چونم جای چنگ مونده واسه چهار ماه پیشه بنطرتون از بین میره؟اگه اره با چی میره؟

دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰

زینگ اکساید بزن

کاربری دوممه  برای آزادیم صلوات  میفرستی  فرستادیریپلی کن منم برات بفرستم مثله عددیک تو جدول ضرب باش به هرکسی به اندازه خودش بها بده🙌تهمت مثله زغاله اگه نسوزونه سیاه میکنه🚶‍♀️🚶‍♀️چه سخته محرم ترین آدم بهت نامحرم ترین باشه برات💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره میره کرم اسکارهیل (اسکاراستاتیک) بزن گرونه ولی ارزش داره

زنی را میشناسم من،که در یک گوشه ی خانه،میان شستن و پختن،درون اشپزخانه،سرود عشق میخواند…نگاهش ساده و تنهاست،صدایش خسته و محزون،امیدش در ته فرداست………زنی هم زیر لب گوید گریزانم از این خانه،ولی از خود چنین پرسد:چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟……زنی با تار تنهایی لباس تور میبافد،زنی در کنج تاریکی نماز نور میخواند………زنی را میشناسم من که میمیرد ز یک تحقیر ،ولی آواز میخواند که این است بازی تقدیر……زنی با فقر می سازد،زنی با اشک میخوابد،زنی با حسرت و حیرت گناهش را نمیداند…زنی واریس پایش را زنی درد نهانش را، ز مردم میکند مخفی ،که یکباره نگویندش چه بدبختی،چه بدبختی……زنی را میشناسم من که شعرش بوی غم دارد،ولی میخندد و گوید که دنیا پیچ و خم دارد…                                تقدیم به بانوان سرزمینم که هرکدام در پس لبخندشان،غمی پنهان دارند…به امید روزی که تمام زنان و دختران این مرز و بوم شاد و آزاد باشند😔

منم پای شوهرمو یبار چنگ زدم الان جای چهار تا ناخن مونده روش چندین ماه گذشته ولی از بین نرفته هنوز...

بالاخره منم دو جان شدم🥰🥰این بالاخره برای انتظار نیستا ... بالاخره زمانه و روزگاره
اره میره کرم اسکارهیل (اسکاراستاتیک) بزن گرونه ولی ارزش داره

جدی میگی؟اگه نرفت هم اشکال نداره تا حدی کم رنگ تر شه.چقد قیمتشه؟خودت اثرشو دیدی گلم؟

دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰
منم پای شوهرمو یبار چنگ زدم الان جای چهار تا ناخن مونده روش چندین ماه گذشته ولی از بین نرفته هنوز...

پوف☹ینی بیخیالش شم؟چهار ماه گذشته

دوستان برام صلوات بفرستین💓چن تا مشکل دارم🌸لایک کنید منم براتون بفرستم🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش