rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 عنوان ارشد .... 119 بازدید | 8 پست سلام بچه ها رتبه م جوری بود ک ارشد تهران و.نور قبول شم ولی چون فکر میکردم تهران دوره و.ممکنه لازم باشه برم و بیام ، اصفهن انتخاب کردم ولی حالا پشیمونم چون فکر میکنم اعتباره تهران بیشتره ... بوی نم بارون 😍🌧️☔ 1399/08/11 | 12:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
suphi عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 737 فرقي نداره بابا خواهرم ارشد دانشگا تهرانه و بيكار ی روزی منم عاشق میشم❤️☘️
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 فرقي نداره بابا خواهرم ارشد دانشگا تهرانه و بيكار کاش کنکور تجربی میدادم و دارو قبول میشدم بوی نم بارون 😍🌧️☔
ن_نازی عضویت: 1399/06/09 تعداد پست: 1708 ابجی گلماصلا به دانشگاه ربط ندارهاگر روزی خاستی استخدام بشیباید ازمون بدیچه اونی که پیام نوره چه اونی که ازادهچه ا نی که دانشگاه تهرانه چه اونی که تو دانشگاههای دیگه هستباید امتحان بدینهیچ فرقی ندارهنطمن باش
suphi عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 737 کاش کنکور تجربی میدادم و دارو قبول میشدم الان فقد تجربيا بازار كار دارن من مهندس دانشگا دولتي و بيكار 🤦♀️ ی روزی منم عاشق میشم❤️☘️
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 ابجی گلم اصلا به دانشگاه ربط نداره اگر روزی خاستی استخدام بشی باید ازمون بدی چه اونی که پیام نور ... خودم معلمم بوی نم بارون 😍🌧️☔
ن_نازی عضویت: 1399/06/09 تعداد پست: 1708 خودم معلمم بهتردیگه اصلا نباید واست مهم باشه کدوم دانشگاهیفقط مدرک بگیر فقط مدرک واست مهم نباشه از کجافقط زودتر مدرک بگیر
پرحرفووووو عضویت: 1401/12/18 تعداد پست: 446 فرقي نداره بابا خواهرم ارشد دانشگا تهرانه و بيكار سلام،ممکنه ازتون خواهش کنم تاپیک آخرم رو کمک کنید؟ چون فرمودیدخواهرتون ارشد تهران خوندن....
پرحرفووووو عضویت: 1401/12/18 تعداد پست: 446 فرقي نداره بابا خواهرم ارشد دانشگا تهرانه و بيكار سلام،ممکنه ازتون خواهش کنم تاپیک آخرم رو کمک کنید؟ چون فرمودیدخواهرتون ارشد تهران خوندن....