2777
2789
عنوان

سکسکه جنین 😍

| مشاهده متن کامل بحث + 723 بازدید | 56 پست

منم هر روز نی نیم سکسکه میزنه😝😝😍😍😍 اتفاقا هیچ مشکلی نداره و نشونه خوبی هست، نشونه اینه که سیستم تنفسیش داره کامل میشه

پسرم تاج سرم😍دخترم‌ مونس و همدمم😍 جونم فداتون قلب های مامان❤❤

ببخشید فقط بخاطر تجربه ای که همسرم داشت و خودمون دیدیم بهتون میگم

احتمالا بچه تون دچار رفلاکس بشه 

چون بچه ماهم همینطور بود خیلی مقاله خوندم این مورد هم توش ذکر شده بود سکسه جنین یه دلیل برا رفلاکس 

البته رفلاکس دختر ما کم و مقطعی بود 

بهترین کار اینه که تحقیق کنید چه چیزایی رو باید رعایت کنید تا رفلاکسش زیاد نشه و یا اذیتتون نکنه 

دخترمون بعد 5 ماهگی خوب شد خداروشکر

[ سلام دوستان، موقت با این کاربری وارد شدم تا زمانیکه کاربری قبلی رو آزاد کنن]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره من تو بارداری اول متوجه نبودم اما تو این یکی کامل میفهمم😂شنیدم میگن بچه تو شکم زیاد سکسکه کنه ی ...

کاش اینطور باشه چون من شکمم زیاد بزرگ نشده همش میگم نکنه کوچولوه و وزن نگرفته ... من هفته ۳۱ هستم 

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
ای خدااااااا دلم تنگ شده برای اون دوران شیرین عزیزم از بارداریت لذت ببر🤩🤩🤩

منم عاشق این روزام😍

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
منم هر روز نی نیم سکسکه میزنه😝😝😍😍😍 اتفاقا هیچ مشکلی نداره و نشونه خوبی هست، نشونه اینه که سیستم ...

عزیزم خدا حفظش کنه😘🌹

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
ببخشید فقط بخاطر تجربه ای که همسرم داشت و خودمون دیدیم بهتون میگم احتمالا بچه تون دچار رفلاکس بشه&n ...

ممنون 👌🙏

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
ممنون 👌🙏


خواهش 

مثلا ببخشید بعد زایمان تخم مرغ نوشیدنی گازدار و محصولات گاوی نخورید تا ببینید چطور میشه

انشاالله که نباشه

[ سلام دوستان، موقت با این کاربری وارد شدم تا زمانیکه کاربری قبلی رو آزاد کنن]
خواهش  مثلا ببخشید بعد زایمان تخم مرغ نوشیدنی گازدار و محصولات گاوی نخورید تا ببینید چطور میشه ...

ان شالله

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز