2789
عنوان

کرونا

92 بازدید | 3 پست

بچه هااا خداااایییییی چرا بعضیا اقد خودشونو زدن ب  اون راه... همه جا میرن.... عروسی میگیرن.... عروسی میرن.. این چ وضعشه.انگار ن انگار عزیزای بقیه رفتن. مرگ ک مال همسایه نیس ک. بخدا دارم از غصه میمیرم.احساس میکنم پوست کلفت شدیم تو همه چی. گرونی.... کرونا.... غیبت... دروغ... 

من از کسی که خودشو خونمون دعوت کرده بود کرونا گرفتم الان ۳ هفته اس خوب نشدم کامل

الهی بگردم. 

واقعااا چراااا. خواهرام اینجورین همه جا میرن بعد میان خ مامانم.. خو این مادر سن بالاس باید رعایت کنن انگار ن انگارررر. خدایااا دارم دق میکنم. 

بعد تهه حرفاشونم میگن ای بابا پوسیدیم تو این کرونا هیجا نمیریم ما. بخدا همه جا میرن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی بگردم.  واقعااا چراااا. خواهرام اینجورین همه جا میرن بعد میان خ مامانم.. خو این مادر سن ب ...

فدات

آره رعایت نمیکنن.یعنی به عزیزاشونم رحم نمیکنن.خدا به خیر کنه 

خدایا شکرت بخاطر همسر خوبم😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز