2777
2789
عنوان

قبل بارداری

213 بازدید | 34 پست

سلام خانوما ببخشید ی سوال من الان ۷ ماهه اقدام کردم برا بارداری ازمایش دادم شوهرم سالمه خودم تنبلی تخمدان چپ دارم و ازمایش amhدادم عددش ۵.۷ بود بعد بهم لتروزول داده و امپول اچ ام جی داده و بعد ما بعد ۴ روز رابطه داریم و تا ی روز بعد رابطه ببخشید من ترشحات سفیدی دارم و لباسم خیس میشه اینا طبیعیه ؟؟؟با این داروها این ماه باردار میشم کیستم ندارم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فولیکولیت چند شد با لتروزل؟

هنوز مشخص نیست چیزی نگفت فقط بهم داده گفته ۳تا ۷ ام پریوری بخورم ۸و۹ پریودی امپول اچ ام جی رو بزنم ولی من از وقتی لتروزول خوردم درد دارم و ترشحات سفید 

امروز روز هفتمه ک اخرین قرص لتروزولو باید بخورم دردایی مث روزای اول پریودی ک کلا دلدرد و پهلو درد&nb ...

شاید واسه تنبلی تخمدونت باشه و با این قرص داره تخمدونت فعال میشه تازه و واسه این باشه.سونو برات ننوشت ؟

خدایا شُکرت❤🧿
ن برام نوشته روز ۱۴ ام ک بیا سونو داخلی انجام بدم برات ولی چیزی نگفت چکار کنم من سوم پریودشدم 

خب دیگه دقیقا همون روز میری سونو انجام میده واژینال تا ببینه تخمکت چه سایزی شد اگه سایزش خوب باشه امپول ازاد سازی باید بزنی و اقدام کنی

خدایا شُکرت❤🧿
خب دیگه دقیقا همون روز میری سونو انجام میده واژینال تا ببینه تخمکت چه سایزی شد اگه سایزش خوب باشه ام ...

پس ینی فعلا امپول اچ ام جی ک میزنم باهاش باردار نمیشم ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز