2777
2789
عنوان

وقتی بپرسه....؟

93 بازدید | 9 پست

دوست پسرمو میگم گفت چکارکردی امرو منم گفتم باشگاه بودم

گفت دوستات و ندیدی ؟منن گفتم دیدم زیاد ک ندادم ک چی شد من رفتم خونه دوستم و ....

بعد نوشته دوستان ناباب ک نداری 

چی بگم بهش ؟؟؟

😈

🤨چ پرو تشریف دارن بابات یا داداشت خودش دوست ناباب هست کلا 

 هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری  کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهایی‌مانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد  . . .💚❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو ندارم دیگه

چی باید بگی

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم
بابام ؟؟

میگه مگه بابات هست یا داداشت 

 هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری  کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهایی‌مانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد  . . .💚❤️

بگو خودم نابابم😂

یکم در مورد خودم توضیح بدم «به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مَرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و...»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز