خدایا همه مستاجرا رو خونه دار کن🥺
من خانوادم ابرودارن وصعشون خوبه خانواده شوهرمم همینطور
ولی من وشوهرم مستاجریم هنوز
کم هم اجاره نمیدیم ماهی دو تومن میدیم
خیلی هم بی سروصداییم خیلییی
نه مهمون دارم حتی یکبار صدای بچمو نشنیدن
انقدر که زن صاحبخونمون فکر میکرد ماهیچوقت خونه نیستیم
حالا این خونه شیرالاتش قدیمیه شوهرم کلی خرج کرده ولی باز هی خراب میشه
امروز صاحبخونه گفته پول پیشو زیاد کن شوهرم گفته خب انقدر نمی ارزه خونتون شیرالات وهود وهمه چی خرابه ما خیلی غذا درست نمیکنیم وگرنه بو اذیت میکنه
صابخونه ی بیشششعور گفته اره همون بهتر زنت غذا درست نکنه همش بوی غذاسوخته میاد اگر دوس ندارید بلند بشید