y__a__s مدیر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 7686 عنوان خریدم +عکس | مشاهده متن کامل بحث + 916 بازدید | 39 پست پست بعد صلوات ❤️💜💙💚💛🧡♥️ 1399/08/05 | 23:54 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nن77 عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 799 نه خود گوشی رو هم تو جشنواره دیجی کالا با یکو پونصد تخفیف گرفتم 😆 والله چ مدلیه؟
elnazzzzam عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 19750 مبارکه زنی هم زیر لب گوید؛گریزانم ز این خانه.......ولی از خود چنین پرسید،،،،، چه کس موهای طفلم را....پس از من میزد شانه؟؟؟؟
y__a__s مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 7686 گوشیت چندتا دوربین داره🙄 ۴تا 🤣 صلوات ❤️💜💙💚💛🧡♥️
zo371 عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 2791 نه خود گوشی رو هم تو جشنواره دیجی کالا با یکو پونصد تخفیف گرفتم 😆 واقعا؟؟یعنی الکی نیستن
آبشاررررم عضویت: 1397/10/19 تعداد پست: 12153 گوشیت چندتا دوربین داره🙄 آ۳۰ ۳دوربینس. ب خدا اعتماد داشته باش.. یجوری پازل زندگیتو میچینه ک لایقشی..
nن77 عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 799 گوشیت چندتا دوربین داره🙄 سه تا الان پنج تایی هم اومده مال من دوتا داره آ بیست
y__a__s مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 7686 والله چ مدلیه؟ شیائومی ردمی ۹. الان زده ۵۱۵۰ تو تخفیف گرفتم ۳۴۸۰ صلوات ❤️💜💙💚💛🧡♥️
y__a__s مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 7686 واقعا؟؟یعنی الکی نیستن نه هرچی گوشی میخرم کلا از دیجی میخرم دوتا تا الان از جشنوارش گرفتم صلوات ❤️💜💙💚💛🧡♥️
nن77 عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 799 شیائومی ردمی ۹. الان زده ۵۱۵۰ تو تخفیف گرفتم ۳۴۸۰ مبارک خیلی هم عالیه بخدا
y__a__s مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 7686 مبارکتون باش،گوشی چ مدلی گرفتین😅 گفتم گلم صلوات ❤️💜💙💚💛🧡♥️