2777
2789
عنوان

کیک در فر برقی

191 بازدید | 5 پست

سلام خانوما شما داخل فر برقی کیک درست کردید؟ 

من بار اولمه چند تا سوال دارم 

اول اینکه انگار دمای بالا پایین نداره یکنواخت با فن کار می‌کنه درسته؟ 

بعد دما رو گذاشتم روی ۲۰۰ ینی خودش گفته برای کیک ۲۰۰... بعد کم کم میرع بالا از صد شروع کرد تا الان ۱۴۰ .... 

درسته؟

من آون توستر دارم با دمای ۱۷۰ ۱۸۰ میزارم به نظرم ۲۰۰ زیاده برای کیک

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخه خودش نوشته ۲۰۰ ... پس کم کنم دماشو

رو ۱۹۰ بزار چند بار بپزی دیگه کامل دستت میاد چه دمایی مناسبشه

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

سلام .

شما توی فرتون کیک درست کردین؟

دما رو روی چند میزارین؟

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ....از خودت بپرس واسه چی به این دنیا اومدی ؟مطمئنا اولین جوابی که به ذهنت میرسه جواب درست نیست ...پس برگرد و پیداش کن قبل از اینکه بمیری و دیر بشه...اینجا هم زیاد نمون ...جوابت رو اینجا پیدا نمیکنی...دعای من پشت و پناهت ای جزئی از عالم هستی❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز