سلام خانوما شما داخل فر برقی کیک درست کردید؟
من بار اولمه چند تا سوال دارم
اول اینکه انگار دمای بالا پایین نداره یکنواخت با فن کار میکنه درسته؟
بعد دما رو گذاشتم روی ۲۰۰ ینی خودش گفته برای کیک ۲۰۰... بعد کم کم میرع بالا از صد شروع کرد تا الان ۱۴۰ ....
درسته؟