2777
2789
عنوان

چرا😑😭

135 بازدید | 10 پست

واقعا چرا یه سریا هرکار میخوان میکنن هرچی میخوان میگن دل ادمو میسوزونن اشک ادمو درمیارن اخر سر میگن من که چیزی نگفتم شوخی کردم بخدا تو دلم هیچی نیست😶توقع دارن هرکار کردن لال شیم و ناراحت نشیم اما امان از روزیکه صبرمون لبریز شه و بخوایم مثل خودشون باشیم اونوقت صداشون درمیاد🤦‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی بدجور من سوزوند اما روزگار خوب نشوندش سر جاش 

خدایا هر کسی چه نیک چه بد برای من خواست اول نصیب خودش کن آمین یا رب العالمین... دوست عزیزی که نظرت با من همخونی نداره لطفا ریپلای نکن که بگی خیلی بلدی باشه تو خوب ✋✋.          وزن اولیه 67... وزن فعلی 64... قد 170... وزن هدف62... باشد تنبلی را کنار گذاشته ایده آل شوم😎عضو شدم در بامداد خمار... 

سکوت نکن جوابشونو بده ناراحتم شدن به جهنم گمشن از زندگیت برن بیرون

تو خیلی با ارزشی حتی اگر(ازدواج نکرده باشی،بچه دارنشوی،سرکارنروی،پول نداشته باشی،از چهره ات ناراضی باشی)   همین که زن هستی کافیست آفریده زیبای خدا.
توام درجا جوابش بده بگو شوخی کردم هیچی تو دلم نیست با هرکس مثل خودش باید رفتار کرد تا بفهمه چقد دیگر ...

اینجور ادما خودشونو زدن به نفهمی.هرکاریم کنی نمیفهمن کارشون اشتباهه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز