2777
2789

نه میتونه انجام بده

هیشکی منو لایک نکنه 😠تصور کن زمستون، زیر پتو، چیپس پفک پاستیل لواشک، دورهم با رفیقای صمیمی نور کم یه انیمیشن باحال مث هتل ترانسیلوانیا، که برا خودش پخش میشه چون شماها دارین با هم حرف میزنین😂چایی با خرما و شکلات، یه عطر خاطره سازم زدین، لباس رااااحتی هم پوشیدین دیگه نمیگم خیلی بهتون خوش میگزره بیا بیرون از فکر😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم موندم توش

اگه دخترم عاشق شد تمام دنیا رو بهم میریزم تا دخترم را به عشقش برسانم حتی اگر انتخابش اشتباه باشه بهتراز ان است که یه عمر حسرت گرفتن دست عشقش پیرش کند 👈👈👈👈👈یا اینه دخترم اگر عاشق شد😍حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم😊میدانی؟ اگر خدای ناکرده انتخابش هم نامناسب باشد☹ رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است که سالها با مردی زندگی کند و عقده ی گرفتن دستان عشقش پیرش کند😪

باید غسل جنابت رو انجام بدی نباید جنب باشی حتی اگر پریود باشی 

مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله فرمودند زکات عقل تحمل نادانان است... مذهبی نماهای صاحب دین جدید لطفا هرگر روی پست های من ریپلای نزنید بحث دین و مذهب جای نظرات شخصی و تفسیر به رای نیست نیازی به تفاسیر به نَفْس شما ندارم ثقلینِ راه گشای تمام بشریت برای من کافی است... اگر جواب نمیدم یعنی لایق جواب دادن نیستید یعنی متوجه شدم انقدری🤏🏿 شعورمند و متفکر نیستید که با شما تبادل نظر داشته باشم یعنی فهمیدم اهل سفسطه و جدل هستید نه تفکر و تعقل... در شأن خودم ندیدم وقت بذارم همکلام بشم با تشکر. 🤌🏿اگر به شخصه در برابر اهانت های شما کوتاه میام جواب نمیدم به خودم و باقی کاربرها احترام میذارم و در کرانه های فرهنگی و شخصیتی من نیست مقابله به مثل کنم پس ادامه نده فکر نکن خیلی باحالی من کم آوردم تو الان شاخ شدی 😉🤲🏻اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعة و محبه والمستشهدین بین یدیه🤲🏻 💚اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَةَخدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را💚

نیت جفتشو بعد پاکی بکنه یه دونه غسل بکنه

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.

به مرجع تقلیدت بستگی داره اکثرا گفتن تو پریودی  هم میتونی غسل کنی بعدش هم میتونی با هم یه غسل کنی

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

کاملا بستگی به مرجع تقلیدت داره

به 09640 زنگ بزن بپرس

کرونا اگه فقط یک خوبی داشت این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف《به تو چه ؟》نیست. بفهمن آلودگی یک نفر به همه ربط داره👌🙄تعجب میکنید چرا بعضی از اونهایی که میگفتن به خاطر کرونا نمازجمعه ها باید تعطیل و قم قرنطینه بشه، الان خودشون گله ای راه افتادن رفتن شمال یا جنوب؟بابا لیدرهای اینها همون عاریایی هایی هستن ک واسه مراسم اربعین و حج به ما میگفتن عرب پرست،بعد خودشون به خاطر یه مشت دلار رفتن عربستان دیکتاتور وکودک کش،پاچه خواری شاهزاده های سعودی رو کردن و اونجا همه ترانه ای خوندن غیر از خلیج فارس!😏😷دعای غریق که امام صادق(ع)برای نجات از فتنه های اخرالزمان سفارش کرده اند:"یا الله و یا رحمن و یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک"🙏🙏 دوست من، دعای عظم البلا و دعای یا من تحل و دعای عهد با توجه به معانی فراموشمون نشه⚠🙏اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد، اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد ولی اگر ولایت قضا بشه نمیشه جبران کرد😔یکباردرسقیفه قضاشد،حضرت زهرا(س) را شهید کردند😢یکباردرصفین قضا شد،حضرت علی (ع) را شهید کردند😢امام حسن شهید شدند😢 تا "مردم بفهمند" نمی شود به پیمان صلح معاویه اعتماد کرد؛ امام حسین شهید شدند😢تا "مردم بفهمند" یزید ظالم است،یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد⚠️😔سلیمانی یک فرد نیست،یک مکتب است❤ شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی است👊✌#مکتب_سلیمانی📚🕯🚩#انتقام سخت👊💣#مرگ_بر_آمریکا✊👊الا حزب الله هم الغالبون
بسته به مرجع تقلیدت داره من مرجعم رهبره میگه نمیشه اگه جنابت واجب شده باشه باید بعد از پریود اول غ ...

ماله منم رهبرمونه.مگه یبار غسل نمیکنی همه رو باهم بگی 

من غسل حیض و جنابت و جمعه رو با هم میگم قربه الی الله

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
ماله منم رهبرمونه.مگه یبار غسل نمیکنی همه رو باهم بگی  من غسل حیض و جنابت و جمعه رو با هم میگم ...

من چون همش شک میکنم ک غسلا رو باهم انجام بدم اشکال داره یا نه یکی یکی انجام میدم

بعدم چون نوشته بود در حالت حیض نمیشه غسل جنابت انجام داد  اول غسل حیض رو میکنم تا از حالت حیض خارج بشم بعد غسل جنابت

اللهم عجل لولیک الفرج💞💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز