2777
2789
عنوان

به وقت سوتی...😂😂😂

149 بازدید | 9 پست

بیاین از سوتی هاتون بگید...

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامانمو بردم سرم وصل کنن براش 

بد تموم شدن رفتم پرستار رو صدا بزنم گفتم تموم شده پرسید مریض تون سر پایی هستش ؟ گفتم ن دراز کشیده 

غش کردن 

تازه نفهمیدم منظورش چی بوده

تا دندان دارید لبخند بزنید  

برین کنار استاد سوتی اومد😎

یه صلوات میفرستی برام🙏🙏...... من خدایی دارم مثل گلبرگ شقایق زیباست ... درد هرچقدر بزرگ باشه خدا بزرگتره .... خدا وقتی تورا می آفرید حواسش به آرزو های من بود تو شدی همان آرزوی من 😍😍😍ایشالا برسه اونروزی که نی نی دار بشم 😍😍😍.         روز تعطیله و مشغول تمیز کردن خونه هستم. تصمیم میگیرم سر و سامونی به کمد لباسام بدم. در کمد رو که باز میکنم چشمم میوفته به لباسهای مهمونیم. یه دفعه یادم میوفته که کم مونده یه سال بشه که هیچکدومشون رو نپوشیدم. کفشها و کیفهایی که از بیشترشون مدتهاست هیچ استفاده ای نکردم. کابینتها رو که میخوام تمیز کنم  چشمم به ظرف و ظروفی میفته که یه ساله هیچ غذایی دلشون رو گرم نکرده.مبلهایی که یه ساله رومبلیشون کنار نرفته تا پذیرای حضور گرم عزیزی بشن. باورم نمیشه که مدتهاست مثل خیلی ها هیچ مهمونی نداشتیم و هیچ جایی مهمونی نرفتیم. یه ترسی دلمو چنگ میزنه.نکنه عادت کنیم؟؟؟عادت کنیم به خلوت خونه هامون، به تنهاییمون، به سکونمون و به سکوت. از عادت میترسم، همون که  اوریانا فالاچی میگه بی رحمترین سَمّیه که میتونه اسیرت کنه، که به هر شرایطی سر خم کنی. نکنه عادت کنیم به بی خبری از هم. به بی عشق ماندن، به بی دوست ماندن..  با خودم فکر میکنم شاید مرگ بدترین پیامد پاندمی کرونا نباشه، شاید اگر کرونا کمی بیشتر طول بکشه تو دنیای پساکرونا بیماری تنهایی و مردم گریزی چنان تو سلولهامون رخنه کنه که با هیچ واکسنی ایمنی پیدا نکنیم.از ته دل دعا میکنم قبل از یخ زدن دلامون، از این ویروس ویرانگر نجات پیدا کنیم که زندگی بی دوست داشتن، بی رفت و آمد، بی دید و بازدید، بی حضور انسانها، بی امید دیدار به هیچ نمی ارزه.به قول شاملو  "سالیان بسیار نمی‌بایستدریافتن راکه هر ویرانه، نشان از غیاب انسانی ست،که حضورِ انسانآبادانی‌ست".
مامانمو بردم سرم وصل کنن براش  بد تموم شدن رفتم پرستار رو صدا بزنم گفتم تموم شده پرسید مریض تو ...

😂فک کنم منظورش این بوده که بستری نیست میخاد بره

آرام باش عزیزم.هیچ چیز ارزش این همه دلهره را ندارد..ما رفته ایم و الان سال ۱۴۹۷ است..🚶به تاپیک دعام سر بزنین امام جواد خیلییی حاجت میده.و توسل ب شهید علی جهانیاری و ابراهیم هادی عزیز🌸واسه حل شدن یه مشکل بزرگ تو زندگیم و سلامتی بهترین ادمای زندگیم یه صلوات مهمونم میکنین ممنونم.🌹

اونایی ک ترک هستن میدونن صحبت کردن ترکی پر از سوتی هستش😂😂منم خدانکنه ترکی حرف بزنم ک همینطوری سوتی میدم همیشه خداهم پیش پدرشوهرم

یه صلوات میفرستی برام🙏🙏...... من خدایی دارم مثل گلبرگ شقایق زیباست ... درد هرچقدر بزرگ باشه خدا بزرگتره .... خدا وقتی تورا می آفرید حواسش به آرزو های من بود تو شدی همان آرزوی من 😍😍😍ایشالا برسه اونروزی که نی نی دار بشم 😍😍😍.         روز تعطیله و مشغول تمیز کردن خونه هستم. تصمیم میگیرم سر و سامونی به کمد لباسام بدم. در کمد رو که باز میکنم چشمم میوفته به لباسهای مهمونیم. یه دفعه یادم میوفته که کم مونده یه سال بشه که هیچکدومشون رو نپوشیدم. کفشها و کیفهایی که از بیشترشون مدتهاست هیچ استفاده ای نکردم. کابینتها رو که میخوام تمیز کنم  چشمم به ظرف و ظروفی میفته که یه ساله هیچ غذایی دلشون رو گرم نکرده.مبلهایی که یه ساله رومبلیشون کنار نرفته تا پذیرای حضور گرم عزیزی بشن. باورم نمیشه که مدتهاست مثل خیلی ها هیچ مهمونی نداشتیم و هیچ جایی مهمونی نرفتیم. یه ترسی دلمو چنگ میزنه.نکنه عادت کنیم؟؟؟عادت کنیم به خلوت خونه هامون، به تنهاییمون، به سکونمون و به سکوت. از عادت میترسم، همون که  اوریانا فالاچی میگه بی رحمترین سَمّیه که میتونه اسیرت کنه، که به هر شرایطی سر خم کنی. نکنه عادت کنیم به بی خبری از هم. به بی عشق ماندن، به بی دوست ماندن..  با خودم فکر میکنم شاید مرگ بدترین پیامد پاندمی کرونا نباشه، شاید اگر کرونا کمی بیشتر طول بکشه تو دنیای پساکرونا بیماری تنهایی و مردم گریزی چنان تو سلولهامون رخنه کنه که با هیچ واکسنی ایمنی پیدا نکنیم.از ته دل دعا میکنم قبل از یخ زدن دلامون، از این ویروس ویرانگر نجات پیدا کنیم که زندگی بی دوست داشتن، بی رفت و آمد، بی دید و بازدید، بی حضور انسانها، بی امید دیدار به هیچ نمی ارزه.به قول شاملو  "سالیان بسیار نمی‌بایستدریافتن راکه هر ویرانه، نشان از غیاب انسانی ست،که حضورِ انسانآبادانی‌ست".

دیشب مجبور شدم خونه خالم بمونم بعد شام کباب سفارش داد آوردن برای من یدونه کبلب گذاشت بعد رفت پیش سر بشقاب  کبابا منم گفتم  نه تورو خدا خاله من یکی بسمه دیگه نمیخوام اونم گفت باشه عزیزم اینو میخواستم واسه خودم بریزم😐

تیغ هست رگ هست منم هستم                                               ولی لامصب وان نیست ،یدونه از اون لگن قرمزا هست که توش جا نمیشم🙂💔😐🤣                 ‌ ‌   ‌همونقدر که سیروان خسروی دوست داره زندگیو من ریدم توش😐🙌حاجی با ما در نیوفت اسیدم مث ابه   !😏 بشخصه اگر به راه راستم هدایت بشم اولین بریدگی دور میزنم😌زمان هیچیو تغییر نمیده فقط دردو به عادت تبدیل میکنه:)بشخصه یه روزایی اینقدر سگم که فقط حضرت سلیمان میفهمه چی میگم🤐دنیای قشنگیست اما به ما چه:)حالا خودمونیم کدوماتون تو بچگی با چوب شور فاز سیگار برمیداشتید؟؟؟😁🙌🤣رحمت تو پایتخت ثابت کرد تو نباشی بقیه هستن🤣🤣🤣🙌اقا ایران کجاست؟؟جایی که مردمانش پیاده تا کربلا میروند اما چون پا درد دارند از پل عابر پیاده نمیرن😐🤣وقتی اولین بار بدون مامانت میری دکتر:اممممم اسمم چی بود؟؟؟!!!😐🙌😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز