2777
2789
عنوان

ازدواج نکردن

365 بازدید | 32 پست

دوستان شما موردی رو دیدین که کلا مثلا یه خانمی تا اخر عمرش اصلا ازدواج نکرده باشه؟

اخه من خودم مثلا همیشه فکر میکنم واقعا چی میشه اگه تا اخر عمر ادم مجرد بمونه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یکی رو میشناسم50 سالشه نکرده

لطفا فقط خانم ها در تاپیک های من شرکت کنن بقیه از کودکی عاشق حسین ( ع ) می شوند درحالی که صدایی آرام در گوشم میگوید حسین ( ع ) روزی با دستان خودش نامش را قلبت حک خواهد کرد 💚 گم کرده ام خود را تو پیدایم کن ❄️

یکی از فامیل‌های نزدیک مادرم

خیلی هم خوش میگذرونه و لذت زندگیش رو میبره

به نظرم بستگی داره ازدواج چه‌قدر توی زندگیت مهم باشه برات و برنامه و هدف زندگیت چی باشه

خب اگر ازدواج کردن برات مهم باشه اگر ازدواج نکنی،هرچه‌قدر هم برنامه پری داشته باشی شاید اون خلا رو حس کنی که چرا من یه نفر رو ندارم

یکی هم میبینی براش مهم نیست اون‌قدر از نظر عاطفی و مشکلی هم نداره‌.

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

اشکال نداره که آدم ازدواج نکنه اما به شرط اینکه از زندگی لذت ببری مثلا بری مسافرت کاری که دوست داری برای امرار معاش انجام بدی به خودت برسی نه اینکه بشی پرستار بچه های خواهر یا برادرت.

چندسالته

من چند روز دیگه میرم توی ۲۲ سال اما تا الان یه خواستگارم نداشتم اصلا 

مثلا الان چنتا از دوستام ازدواج کردن 

یکیشون بچه هم داره

میدونید بحث این نیست که ادم بگه ازدواج هدفه زندگیه اما خب وقتی ادم هیچ خواستگاری نداشته باشه یه احساس خیلی بدی به ادم دست میده 

انگار هیچکس ادمو نپسندیده 

منم دوس دارم ازدواج نکنم ولی نمیذارن....

یکی و می شناسم ۴۰ سالشه قصد ازدواجم نداره دوتاخونه دوتا ماشین ویلا همه چی داره استاد دانشگاهم هست میگ خودم از پس همه چی بر میام شوهر میخوام چکار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز