یکی از فامیلهای نزدیک مادرم
خیلی هم خوش میگذرونه و لذت زندگیش رو میبره
به نظرم بستگی داره ازدواج چهقدر توی زندگیت مهم باشه برات و برنامه و هدف زندگیت چی باشه
خب اگر ازدواج کردن برات مهم باشه اگر ازدواج نکنی،هرچهقدر هم برنامه پری داشته باشی شاید اون خلا رو حس کنی که چرا من یه نفر رو ندارم
یکی هم میبینی براش مهم نیست اونقدر از نظر عاطفی و مشکلی هم نداره.