خواهرم چند ساله ازدواج کرده، قبلا خرج های مختلف زیاد گذاشته رو دست خانواده، دانشگاه آزاد، جهیزیه و.... چند وقت پیش هم 50 میلیون بابام بهش هدیه داد، هدیه زورکی البته
حالا اینا مشکلی نداره، منم نداشتم تا اینجا، تا اینکه من صحبت میکردم باهاش راجب اینکه میخوام برم دانشگاه آزاد برای دکترای تخصصی که خرجش خیلی زیاد میشه. تقریبا ترمی 20 میلیون، و کلی نصیحتم کرد که نرو و دیگه ادامه تحصیل بسه، ازدواج کن یا کار کن و سفر برو و.....
که باز تا اینجا هم اوکی بود، حالا اومده میگه یکم پول دارم میخام ماشین بخرم، بنظرت مامان 20 میلیون کمکم میکنه؟ حس کردم به من میگه نرو که پول واسه این چیزای خودش باشه، حس بدی دارم نمیدونم، حس میکنم خر فرض شدم، حق دارم بنظرتون؟