2789
عنوان

قلبم

79 بازدید | 5 پست

بچا امروز ظهر خواستم بخوابم توی اون خلسه خواب بودم که یهو ضربان قلبم خیلی رفت بالا طوری که کوبششو حس میکردم بعد جوری رفت پایین خیلی بیحال شدم چند بار اینطوری شد تاحالا اینطوری نشده بودم شما میدونید دلیلش چیه؟نمیتونم برم دکتر بخاطر کرونا چونکه خانوادم بیماری زمینه ای دارن خیلیییی رعایت میکنم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تپش قلب داری احتمالا

من یه دُخــ💛ـتــرقوی اَم! دَرحالِ مبارزه با «افــسـردگـے!! » خدایا! ممنونم ڪہ هوامو داری!❤☺ میدونم قلب مهربونی داری... میشه از ته همون قلب مهربونت برام دعا کنی که به خواستم برسم؟💚🙂
چی هست ؟ جدیه ؟

میتونه بر اثر استرس باشه که زیاد جدی نیست و با کنترل استرست خوب میشی

اما گاهی هم ممکنه نشون دهنده مشکل قلبی جدی باشه

حتما برو دکتر

من یه دُخــ💛ـتــرقوی اَم! دَرحالِ مبارزه با «افــسـردگـے!! » خدایا! ممنونم ڪہ هوامو داری!❤☺ میدونم قلب مهربونی داری... میشه از ته همون قلب مهربونت برام دعا کنی که به خواستم برسم؟💚🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز