خانمی یه گوسفندخریدیم زایمان کرده الان 5روزه بچش سینه رو دوتامک میزنه نمیگیره دیگه، انگار زود زایمان کرده بره گردن میگیره درست وخیلی صعیفه مابابستونک بهش شیردادیم ازشیرای مادردوشیدیم، میخواستم بدونم امکان داره چنددوقته دیگه شیرمادرشو بخوره یانه باید شیرخک بگیریم