2777
2789

وای من کشاله های رونم نزدیک به دو هفته اس وحشتناک درد میکنه.نشست و برخاست که شده واسم یه معضل.زیر دلمم گه گداری که زیاد بشینم درد میکنه

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.

من که نمیدونم چیزی


هرکسی که میخواد زبان یاد بگیره درخواست بده شماره بفرستم برای هماهنگی کلاس ها و هزینه هم بستگی به ترم و سطح و تایم ها داره... کاملا یادگیریشو در چند ماه تضمین میکنم...مدرس زبان انگلیسی با ۸ سال سابقه تدریس حضوری و مجازی از سنین ۳ به بالا تا سطح آیلتس و تافل هستم. البته برنامه درسی و ورزشی و حتی برای تنظیم روتین زندگی و رسیدن به اهداف هم بهتون داده میشه♡

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای من کشاله های رونم نزدیک به دو هفته اس وحشتناک درد میکنه.نشست و برخاست که شده واسم یه معضل.زیر دل ...

بنظرت کی زایمان میکنیم. حدودا هم هفته ای منی

بنظرت کی زایمان میکنیم. حدودا هم هفته ای منی

نمیدونم والا ولی بهداشت بهم گفت از ۳۷ هفته منتظر کوچولوت باش.من خودم بی صبرانه منتظرم زایمان کنم.ولی درد رونام خیلی اذیتم میکنه میترسم نتونم موقع زایمان پاهامو تکون بدم .اره باهمیم گلم.انشالله جفتمون به سلامت زایمان کنیم

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
سرماخوردم 

عزیزدلم خیلی مواظب خودت باش.این فصل فصله سرماخوردگیه.خداشفات بده.غذاهای مقوی بخور

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
نمیدونم والا ولی بهداشت بهم گفت از ۳۷ هفته منتظر کوچولوت باش.من خودم بی صبرانه منتظرم زایمان کنم.ولی ...

من که همه دردی دارم سرماخوردگی ابریزش بینی چشم. کشاله ران لگن با. سن 

من که همه دردی دارم سرماخوردگی ابریزش بینی چشم. کشاله ران لگن با. سن 

میگذره انشالله.من ناله میکنم مامانم میگه بگو خدایا شکرت.چشم روهم بذاری تموم میشه.میگه من سر تک تکتون این دردارو کشیدم بدون ذره ای امکانات.برین خداروشکر کنین الان همه چی براتون فراهمه

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
میگذره انشالله.من ناله میکنم مامانم میگه بگو خدایا شکرت.چشم روهم بذاری تموم میشه.میگه من سر تک تکتون ...

خوشبحالت کسی و داری من که هیچ همینجور افتادم بااخ وواخ کارام میکنم از شوهرم سرماخوردم

کسی نیست خدمتم کنه صبحهابادرد پامیشم غذامیزارم 

من الان یه هفته ای هست اومدم پیش مامانم.چندروز دیگه باز میرم خونه خودم.قراره خواهر کوچیکمو با خودم ببرم.خیلی سنگین شدم .کسیو نداری بیاد پیشت؟

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.

مامانای گل و استارتر عزیز انشاا... که همگی زایمان خوبی داشته باشین بچه ها یه سوال من همین روزا موئدم بوده ولی عادت نشدم چند روز پیش بیبی زدم منفی بود یعنی منفیه یا زود زدم ؟حدود ۱۰ روز مونده به موئدم زدم دیگه نزدم دلسرد شدم 

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز