من متاهلم ، اومده بودم خونه مامانم اینا ،،، بابا و مامانم بحثشون شد
ی خواهر و برادر دارم که دبیرستانی هستن ، هیچی دیگه مامان و بابا بحثشون شد و داد و هوار ،، و این وسط این دو تا بچه هی وساطت میکردن که اینا دعوا نکنن
اخرشم رفتن تو اتاق و.شام نخوردن
اینقد ناراحت شدن و روحیه شون خراب شد
منم جمع کردم اومدم خونه ی خودمون ...
چقد بچه ها گناه دارن