2777
2789

من و شوهرم تا حالا چندین بار دندانپزشکی بهار، رفتیم راضی بودیم.

زنبیل آباد، اول بیست متری امام حسین.

و اینکه موقع شکستن دندون قطعه شکسته رو باید تمیز نگه داری و سریع بری دندانپزشکی. چون احتمال ترمیم هست.

جنین از بدو تشکیل، انسانه...چی باعث شده فکر کنید یک تکه گوشته و جزئی از بدن مادر؟ فقط یک مدت احتیاج داره به تنها پناهگاهش تا سریع مراحل تکامل رو طی کنه...همونطور که نوزاد احتیاج به نگهداری داره...دستتون رو به خون فرزندتون آلوده نکنید! هیچکس از آینده خبر نداره، با چه تضمینی، حق حیات به فرزندتون نمیدید، شاید اون نجات دهنده تعداد زیادی از انسانها باشه...با وجود هر نوع سختی که در زندگی وجود داره! چرا این جنین نرفته در شکم مادری که سالهاست ناباروره، اما تدبیر امر الهی اونو گذاشته در شکم شما؟

 زهرا اسد گل کارش  خوبه  ولی خیلی  گرونه  

درمانگاه بقیه الله  خانم زینال زاده ام  کارش خوبه  قیمتشم مناسب تره

گاهی با خود می اندیشم آیا آقا منتظر ۳۱۳ یار است یا ۳۱۳ مادر که برایش سرباز تربیت کنند؟ و هر بار به خودم میگویم تربیت چه قدر کار دشواری است😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امروز ک بسته اند  گذاشتمش توی شیر

کار خوبی کردی ولی سعی کن تمام درمانگاههای فم تماس بگیری دکتر پیدا کنی. بقیه الله، سینا، عترت. سرعت عمل مهمه.

جنین از بدو تشکیل، انسانه...چی باعث شده فکر کنید یک تکه گوشته و جزئی از بدن مادر؟ فقط یک مدت احتیاج داره به تنها پناهگاهش تا سریع مراحل تکامل رو طی کنه...همونطور که نوزاد احتیاج به نگهداری داره...دستتون رو به خون فرزندتون آلوده نکنید! هیچکس از آینده خبر نداره، با چه تضمینی، حق حیات به فرزندتون نمیدید، شاید اون نجات دهنده تعداد زیادی از انسانها باشه...با وجود هر نوع سختی که در زندگی وجود داره! چرا این جنین نرفته در شکم مادری که سالهاست ناباروره، اما تدبیر امر الهی اونو گذاشته در شکم شما؟
من و شوهرم تا حالا چندین بار دندانپزشکی بهار، رفتیم راضی بودیم. زنبیل آباد، اول بیست متری امام حسین ...


گروه خانمهای استان قم در تلگرام:: و گروههای زیر

💟گروه پرسش و پاسخ تجربیات بارداری

💟گروه پرسش و پاسخ کارشناس بارداری

💟گروه پرسش و پاسخ تجربی اقدام به بارداری


💟گروه مادر و کودک


💟گروه غذای بچه ها
(NINI FOOD)

💟گروه دورهمی خانمهای استان قم


💟 گروه تبلیغات کسب و کار و خرید و فروش وسایل بانوان ایران زمین

💟 گروه پرسش،و پاسخ تجربی طب سنتی

💟گروه آشپزی خونگی

https://t.me/joinchat/BstQhla63ZDQBwPqPOhOHg


زهرا اسد گل کارش  خوبه  ولی خیلی  گرونه   درمانگاه بقیه الله  خانم ز ...


گروه خانمهای استان قم در تلگرام:: و گروههای زیر

💟گروه پرسش و پاسخ تجربیات بارداری
💟گروه پرسش و پاسخ کارشناس بارداری
💟گروه پرسش و پاسخ تجربی اقدام به بارداری
💟گروه مادر و کودک
💟گروه غذای بچه ها
(NINI FOOD
💟گروه دورهمی خانمهای استان قم
💟 گروه تبلیغات کسب و کار و خرید و فروش وسایل بانوان ایران زمین
💟 گروه پرسش،و پاسخ تجربی طب سنتی
💟گروه آشپزی خونگی
https://t.me/joinchat/BstQhla63ZDQBwPqPOhOHg

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792