سلام،من دخترم نسبت ب همسنای خودش ضعیفترو کوچیکتره میخاسم آمپول رشد بزنم ولی یکی میگع ضرر داره یکی بالعکس میخاسم نظراتونو و یا اینکه اگه تجربه ای داشتین رو بگین با تشکر 😊و اینکه برا این مسیله دکتر کودکان ببرمش یا غدد
بزن منم خيلي ضعيف بودم بابام نزاشت بزنم الان پشيمونم اگه زده بودم قدم بلند بود جذابتر بودم
لازم نيست نظرات من باب ميل همه باشه ولي همه ي ما ازاديم نظرات خودمون رو بديم.لازم نيس من همه رو متقاعد كنم مثل من فكر كنن ولي بايد كاري كه از ديد خودم درسته رو انجام بدم☺️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.