2777
2789
عنوان

خانوما بیاید😐😐😐😐😐

194 بازدید | 39 پست

چند روز بود حالت تهوع شدید و سنگینی معده دااشتم از دیشب پاهام شروع کرد ب سوزش امروز صبح ک پاشدم بشدت سرم سنگینه و درد داره خیلی بیحالم ممکنه کرونا باشه 😐😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😁 آره

ولی ایشالا نیست😘

برو آزمایش بده😁

اگه بود مراقب باش بشین تو خونه😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 

یک هفتس حس بویایی و چشایی از دست دادم😞💔

انگار مامانمون رفته بازار مارو نبرده..انگار دندونمون رو کشیدن بهمون بستنی ندادن... انگار برف اومده تا زانو ولی مدرسه ها تعطیل نیست... انگار همه دوستامون افتادن تو کلاس A ما افتادیم کلاس B .... انگار ورزش 19 گرفتیم ... انگار همه اردو رفتن جز ما ... همینقدر داغـونـم...
😁 آره ولی ایشالا نیست😘 برو آزمایش بده😁 اگه بود مراقب باش بشین تو خونه😁

اخه میترسم مامانم اینجاست دیابت داره البته جفتمون ماسک زدیم منم خودمو قرنطینه کردم تو اتاق

نه ترش کردی منم از صبح تا حالا اینجوریم از صبح همش دارم میارم بالا پیشونیم میسوزه 

 (درخواست دوستی ممنوع) دوستان لطفا امضای منو خوندید برای مامانم بیماری خاص داره دعا کنید صلوات بفرستید برای عشقمم دعا کنید صلوات بفرستید مشکلش حل بشه کلی خوشحال بشه   هیچکس درخواست دوستی نده  تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهانی راتو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را... دوستت دارم بی بهانه عاشقانه💗💓❤💘❤💑💏
اخه میترسم مامانم اینجاست دیابت داره البته جفتمون ماسک زدیم منم خودمو قرنطینه کردم تو اتاق

وای مواظب باشا اصلا طرف مامانت نرو

😭😐 مامانه منم دیابت داره اونقد قند میخوره😒

نمیتونی بری؟

بهتره بری ها

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
وای مواظب باشا اصلا طرف مامانت نرو 😭😐 مامانه منم دیابت داره اونقد قند میخوره😒 نمیتونی بری؟ بهت ...

باید صبر کنم بابام بیاد رفته خرید شوهرمم از شانس تا شب سرکاره 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز