منن خیلی تمایل به عمل بینی دارم ولی خدا یه جوری این بینی رو خلق کرده که واقعا میترسم ریسک کنم از تمام رخ خوبه قلمیه ولی نوکش آویزونه که من دوستش ندارم اگه به نوکش دست بزنم پشت لبم خیلی بلند میشه خلاصه نمیدونم پیش کی برم تجربه کافی داشته باشه این مدل و بتونه عمل کنه