سر سفره شوهرم اروق زد من بهش گفتم اع بی ادب بعد پدرشوهرم به شوهرم گفته بی غیرت زنت تو جمعم بهت اینجوری صحبت میکنه حالا سه روزه شوهرم با باباش صحبت نمیکنه بعدبه شوهرم گفتم از بابات معذرت خواهی کنم حله گفت حله حالا چجوری معذرت خواهی کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شما نباید میگفتین بی ادب همسرتونو ضایع کردین.خودش ن باید یه ببخشید میگفتن.الانم بنظرم عذرخواهی نیاز نیست فراموش کنید بره.همسرتونم باید به باباش میگفت که شما ازرو شوخی گفتینو خلاص.
حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر