1252019 مدیر عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 1644 عنوان عکس خودم 📸📸 | مشاهده متن کامل بحث + 2400 بازدید | 248 پست از ۱۰ چند میدید؟؟ 1399/07/30 | 18:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهلو عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 4508 من نمیدونم چرا چهره شما رو ک میبینم یاد میسی ویلیامز میوفتم😀 بیخیالِ دنیا بابا جان🌸بخند گیانم https://t.me/ash_mast تیکر رسیدن به خواسته
توت__فرنگی عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 2373 ن متاهلم عزیزم ولی اره تایمم ازاده مدرک ای تی دارم اما علاقه ای بهش ندارم ب این دو تا ک گفتم خیلی ... فدات شم ، همینطور شما هم موفق باشی😘 دوباره میاد روزی که از ته دل بخندی😉🌸💓
1252019 مدیر استارتر عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 1644 من نمیدونم چرا چهره شما رو ک میبینم یاد میسی ویلیامز میوفتم😀 چهره کدوم یک از ما رو😆
دخمل_بابام_79 عضویت: 1399/06/31 تعداد پست: 10064 کسی ندید منو😁😂😂😂😂😂 همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏 دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪
ارارت عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 3459 چهره کدوم یک از ما رو😆 اسی دیگه نمیزاری؟ 🌹میشه برای تکمیل شدن هرچه زودترخونمون وخوب شدنم وتموم شدن این دردم صلوات مهمونم کنید خداخیراخرت ودنیاروبهتون بده وهرچی ازخدامیخوایدبهتون بده 😍💓🌹 باجماعتی طرفیم که اگر براش کفش سم دارطراحی کنن بهش بر نمیخوره تازه با افتخار هم میپوشه. .اما اگه بهش بگی خدا برات حجابوطراحی کرده تاشان زنانه ات حفظ بشه سریع آزادی وحق انتخابش زیر سوال میره 😂دلم میخواد هرچی دوس دارم بنویسم 😂چهاردیواری اختیاری 😂خدایا جوانمرد کیه 😯چرا ازهمه جاباخبره😐چرانمیتونیم اسم کاربریمونو تغییر بدیمکاش اینستاگرام نابودبشه ترامپ اخراج بشه مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس داعش حیوونه درنده چراهمه تونی نی سایت خوبن وجاریاشون بد چرا تلویزیون فیلمای کره ای پخش نمیکنه چرا آسمون ابیه چرا اینو تاآخرمیخونی مگه بیکاری😃😂😂😂 اینایی که توتاپیکا توهین میکنن بی ادب ان اگه خودم تویه تاپیک عصبی شدم رگ غیرتم زده بالا اما واسه شما خوب نیست 😡خواهرشوهرای نوجوون زبون درازن اصلا خواهرشوهرا ازدم خسیسن 😕😲همیشه حق باعروسه البته عروس مادرشوهرم 😂همیشه ظالم خواهرشوهره البته خواهرشوهری که عروس ماباشیم 😂چقد همسایه هافضولن 😬انگار کارآگاه تشریف دارن 😬چراخواهر شوهربایداینقدر خسیس باشه 😷بلانسبت بعضی توتاپیکا ازبس فحش میدن آدم یادهاپومیفته😂😂😂😂هرکی اینوخوند انتقاد کرد به اون ربطی نداره دلم میخاد هرکی تایید کرد خوشگله ازبعضی کاربرابدم میاد😁میدونی چرا چون بیتربیتن😷فحش میدن اما من فحشم بدم بخاطرتعصب روبعضی ازشماهاس😂😂اونهایی که به بقیه میگن نمکدون خودشون میرغضب ان 😂😂😂باچنتا شون برخوردداشتم چطوری فلانی میرغضب 😨😲به شماها چه آسمون قرمزه خورشید سبزه بتوچه چشمام مال خودمه فضووووول خانمای مارپلیییییی 😂ولگردای نی نی سایت 😎😎😎😎بعضیا توسایت ادای ناظمارودرمیارن چطورین میرغضبااینهایی که هی ادای روشنفکری درمیارن ومیگن مامسلمون نیستیم مسلمون هم شمانیست اسلام هم منتظر شمانیست خدابه شمانیازی نداره باکلاساااا😂فرت فرت غلط املایی نگیرید بیکارا😜کارآگاه بازی درمیاریدانتقادپذیرم اما چرت وپرت پذیر نیستم😂😂وقتی مرداروتونی نیسایت میبینم یاد زنای سرکوچه میفتم که انگارمجبورن سرکوچه بشینن😂😂😂
ارارت عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 3459 کسی ندید منو😁😂😂😂😂😂 نه ازبس زودگذاشتی وزودبرداشتی😕 🌹میشه برای تکمیل شدن هرچه زودترخونمون وخوب شدنم وتموم شدن این دردم صلوات مهمونم کنید خداخیراخرت ودنیاروبهتون بده وهرچی ازخدامیخوایدبهتون بده 😍💓🌹 باجماعتی طرفیم که اگر براش کفش سم دارطراحی کنن بهش بر نمیخوره تازه با افتخار هم میپوشه. .اما اگه بهش بگی خدا برات حجابوطراحی کرده تاشان زنانه ات حفظ بشه سریع آزادی وحق انتخابش زیر سوال میره 😂دلم میخواد هرچی دوس دارم بنویسم 😂چهاردیواری اختیاری 😂خدایا جوانمرد کیه 😯چرا ازهمه جاباخبره😐چرانمیتونیم اسم کاربریمونو تغییر بدیمکاش اینستاگرام نابودبشه ترامپ اخراج بشه مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس داعش حیوونه درنده چراهمه تونی نی سایت خوبن وجاریاشون بد چرا تلویزیون فیلمای کره ای پخش نمیکنه چرا آسمون ابیه چرا اینو تاآخرمیخونی مگه بیکاری😃😂😂😂 اینایی که توتاپیکا توهین میکنن بی ادب ان اگه خودم تویه تاپیک عصبی شدم رگ غیرتم زده بالا اما واسه شما خوب نیست 😡خواهرشوهرای نوجوون زبون درازن اصلا خواهرشوهرا ازدم خسیسن 😕😲همیشه حق باعروسه البته عروس مادرشوهرم 😂همیشه ظالم خواهرشوهره البته خواهرشوهری که عروس ماباشیم 😂چقد همسایه هافضولن 😬انگار کارآگاه تشریف دارن 😬چراخواهر شوهربایداینقدر خسیس باشه 😷بلانسبت بعضی توتاپیکا ازبس فحش میدن آدم یادهاپومیفته😂😂😂😂هرکی اینوخوند انتقاد کرد به اون ربطی نداره دلم میخاد هرکی تایید کرد خوشگله ازبعضی کاربرابدم میاد😁میدونی چرا چون بیتربیتن😷فحش میدن اما من فحشم بدم بخاطرتعصب روبعضی ازشماهاس😂😂اونهایی که به بقیه میگن نمکدون خودشون میرغضب ان 😂😂😂باچنتا شون برخوردداشتم چطوری فلانی میرغضب 😨😲به شماها چه آسمون قرمزه خورشید سبزه بتوچه چشمام مال خودمه فضووووول خانمای مارپلیییییی 😂ولگردای نی نی سایت 😎😎😎😎بعضیا توسایت ادای ناظمارودرمیارن چطورین میرغضبااینهایی که هی ادای روشنفکری درمیارن ومیگن مامسلمون نیستیم مسلمون هم شمانیست اسلام هم منتظر شمانیست خدابه شمانیازی نداره باکلاساااا😂فرت فرت غلط املایی نگیرید بیکارا😜کارآگاه بازی درمیاریدانتقادپذیرم اما چرت وپرت پذیر نیستم😂😂وقتی مرداروتونی نیسایت میبینم یاد زنای سرکوچه میفتم که انگارمجبورن سرکوچه بشینن😂😂😂
دخمل_بابام_79 عضویت: 1399/06/31 تعداد پست: 10064 خیلی تودل برویی ماشاالله فدا مدا گلم همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏 دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪
دخمل_بابام_79 عضویت: 1399/06/31 تعداد پست: 10064 دیدم عزیزم خیلی حجاب بهت میاد میسی گلم همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏 دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪
مهلو عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 4508 چهره کدوم یک از ما رو😆 😁@sahar1515 ایشونو بیخیالِ دنیا بابا جان🌸بخند گیانم https://t.me/ash_mast تیکر رسیدن به خواسته