2777
2789
نمیدانم

سلام خوبی من خوبم😱😕😰

سلام من خواهر 10 ساله ام رو یک سال پیش از دست دادم و یک ماه پیش پدر و مادرم رو در یک روز به علت کرونا از دست دادم 40سالشون بود و خیلی برام سخت میگذره...لطفا اگه امضامو میخونید براشون فاتحه بخونین  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کجای مشهدی؟ افغانستانی ها که همه جای مشهد هستن ولی پاکستانی ها بیشتر سمت شهدان

کوثر

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
خواهرررر من مشهدم ی عمره پاکستانی ندیدم همه میگن بربر ها و افغان ها و پاکستان و فلان مشهدن ولی من ...

چراهستندماهمسایه پاکستانی زیادداشتیم ادمهای اروم خوبین🌹

هنگامی که خداانسان رااندازه میگیردمتررادورقلبش می گذاردنه دورسرش....🌹✌                                         بهترین جفت درجهان خنده وگریه ست آنها هیچگاه یکدیگرراهمزمان ملاقات نمی کنندولی اگرآن دویکدیگرراملاقات کردندآن لحظه بهترین لحظه شماست آرزومیکنم امروزبهترین جفت براشما اتفاق بیفتد 💗😍🌹گیرم غم روزگارسنگین باشد🌹گیرم دل بی قرارغمگین باشد🌹بایدبکنیدبیستونی درخویش🌹تاآخرشاهنامه شیرین باشد🌹...دوستان لطفا واسه خانه دارشدم صلوات من کاربری ۱۳۳هستم تعلیق شدم😐بااین کاربری امدم😍
خیلی قشنگه مگه نه؟🤣


دیگه از این بهتر نمیشد مگه نه؟ 😂😂😂😂

سلام من خواهر 10 ساله ام رو یک سال پیش از دست دادم و یک ماه پیش پدر و مادرم رو در یک روز به علت کرونا از دست دادم 40سالشون بود و خیلی برام سخت میگذره...لطفا اگه امضامو میخونید براشون فاتحه بخونین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز