2777
2789

دوباره بزار نمیزاری بگو الکی واینسیم

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ندیدم🥺

منم ندیدم من اسی نیستم😂

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻

منم بزارم ازده نمره بدین

من یک زنم💃💃💃💃زنی پراز عشق پرازمهربانی پرازآرامش😍😍زنی که اندام ظریفش موهای بلندومرتبش لبخندش لباس های شیکش از زیبایی هایی زندگی میگویند.🤩🤩زنی که بایک فنجان چای و نقل کنارعشقش بایک خریدکوچک بایک موسیقی شاددرخانه عاشقش احساس خوشبختی عمیق میکندزنی که با تمام ظرافتش به عشق ایمان آوردوبرایش با تمام سختی هاجنگیدزنی که خانه اش بوی عشق و آرامش می دهد زنی که میخواهدمادردوپسرباشدتابه آنهاطعم خوشبختی رابچشاند.💃💃💃عشق ابدی من درکنارتوازتمام زندگی لذت میبرم باسختی ها می جنگم وبرای رویاهایمان به توبه خودم بال میدهم تابه هرآنچه به من وتوآرامش میدهدبرسیم. 

خوشکلی ۱۰میدم

خدایا شکرت ممنونم ازت خدااااا که منو لایق مادرشدن دونستی امروز ۹۸/۵/۴روزشهادت امام رضا بی بی چکم مثبت شد قربونت برم آقا که حاجت روام کردی 😍😍همین امروز ازته دلم ازخدا و امام رضامیخوام که همه منتظرا دامنشون سبزبشه ان شاالله💛💞
منم بزارم ازده نمره بدین

بزار

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻

ایران نیستی؟ 

‏خیلی دلم میخواد تو مکالمه از واژه(( اشتباه به عرضتون رسوندن)) استفاده کنم ولی همیشه هول میشم و میگم گوه خورده کی گفته :|                                                                          وقتی یه اتفاق بد برای یه ایرانی میافته دو دسته وجود دارند_خودش و اطرافیانش که اعتقاد دارن چشم خورده _دشمنانش که اعتقاد دارن بالاخره خدا جوابشو داد😐😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز