2777
2789
عنوان

ازمایش اسپرم

271 بازدید | 10 پست

خانوما امروز شوهرم ازمایش اسپرم داد خیلی می بخشید اینجوری میگم ولی وقتی ارضا شد منی خیییییلی کم اومد نسبت به روزهای دیگه

بعد الان جواب ازمایش ۱۰۰۰بوده یعنی کمبود اسپرم امکان داره بخاطر این باشه که منیش کم اومد



چی هزار بود؟ تعدادش؟ 

به خاطر شرایط ازمایش دادن کلا مقدارش از حالت عادی کمتره انگار. 

ازمایشگاه ها تعداد اسپرم رو در واحد حجم میشمرن. یعنی یه قطره هم باشه میشه ازمایش رو تفسیر کرد. 

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 

حتمااسترس داشته...ازمایشگاه نگف دوباره تکرارکنه؟؟

مگه داریم حسی قشنگ ترازوجودتوتووجودم؟؟؟😍❤خوش اومدی تودلی مامان....شکرت خدایاک بعدیکسال اینقدرقشنگ بم نظرکردی...خدایاخودت حافظ سلامتی تودلیم باشوسالم بذارش توبغلم...میدونم این ماه ماه معجزه منه واتفاق فوق العاده ایی برام افتاده خدایاشکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره تعداد اسپرم هزار بود

تعدادش خوب کمه. باید بالای 20 ملیون باشه. برید متخصص اورولوژی احتمالا همسرتون واریکوسل دارن. 

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 
اره دکترمم بهمون گفت که حتما برید

اصلا نگران نباش. حتی اگه عمل کنن عملش سرپاییه. خیلی ها بعد عمل شوهرشون سه تا شش ماه بعد باردار شدن. البته به این معنا نیست که الان امکان بارداری نیست. فقط تلاش بیشتری لازمه. 

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792