2777
2789

عزیزم بابونه(پادتن بدن رو3برابرمیکنه)با آویشن و گمی گل محمدی دم کن با عسل بخورید همتون


بسیار خوش عطر و موثثثثثثثر در درمان کرونا


دوتا ظرف اب بزار جوش بیاد اندازه یک سوم ظرف آب باشه بقیه خالی

وقتی قل زد بردار یک قاشق مرباخوری جوش شیرین بریز یک حوله رو سرت بخور بده

ترکیب جوش شیرین تو آب داغ اکسیژن خالص آزاد میکنه

ویروس رو تو مجاری تنفسی با بخار داغ کلا از بین میبره


چند دقیقه بعد ظرف دیگه رو برات بیارن این کار رو دوباره تکرار کن

روزی دو بار این کار رو انجام بدید بعد3 روز سرپا میشید


افراد سالم هفته ای یکبار انجام بدن مبتلا نمیشن



اثرش در حد معجزه ست

من اثرش رو دیدم و باور دارم

هیچ ضرری هم نداره



عسل  لیموترش و....مفیده البته


اگه دسترسی به داروی امام کاظم هم داری  اونم عالیه

عطاری ها خودشونم درست میکنن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز