2789

سلام به همه. من تازه با این سایت آشنا شدم و فک میکنم بهترین جا برای پیدا کردن جواب سوالمه.من  تو انتخاب رشته خیلی گیر کردم. بین دندون و دارو و فیزیوتراپی. میدونم فیزیو لیسانسه اما میگن بازارکار عالی داره. . درضمن اصلا به شیمی علاقه ندارم اما میدونم داروسازی رشته تمیزیه. لطفا راهنمایی کنید😭تا هفته اول آبان تکلیفم مشخص شه

بابا متولد 81 نیستم😂23 سالمه. نمیدونستم نام کاربری غیر قابل تغیره😂

اول دندون 

بعد فیزیو 

بعد دارو

🐣خاطره زایمان سزارین من آوین عزیزم در تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ بدنیا اومد و دنیای من و باباش رو زیباتر کرد 🥰❤👶🏻                                                                            شمایی که دارید امضای من رو میخونید:🌹 لطفا برای شِفای همه ی مریض ها یه صلوات بفرستید 🌹                                  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اول دارو بعد دندان بعد فیزیو

واسه رسیدن به هیچکس ندوید... آدمایی ک مال هم باشن کنار هم راه میرن❤️از این کاربری قبلا ی نفر دیگه استفاده میکرده الان من.. بعضی تاپیکا برا من نیس😅
مگه پرسیدن داره معلومه دندان😐

آخه از لحاظ بدنی خیلی ضعیفم. لاغرم. میترسم همین موضوع برام بدشه😭😭😭

بابا متولد 81 نیستم😂23 سالمه. نمیدونستم نام کاربری غیر قابل تغیره😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز