2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای این کیه چه ترسناکه 

ترسناک نیست زشته😅

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است... من دلم پیش غریبی ست که نامش وطن است... گندمی را که تو از کیسه ما میبخشی... سهم نانیست که در سفره امثال من است ....دست بخشندگی ات قسمت ما نیست ولی.... تا به ما میرسی افسوس که دستت بزن است ... هر کجا حق کسی خورده شود غمگینی ... تا دم از حق بزنم مشت نثار دهن است ..باغ همسایه به تدبیر شما آباد است ... باغ بی حاصل من لانه زاغ و زغن است... دیگران لایق آزادی محض اند ولی ... خواب آزادی ما ختم به کابوس ون است ....بین گفتار و عمل بس که تناقض دارید ... نقلتان باب ترین صحبت هر انجمن است ... شاعر این قصه چنان دور و دراز است که بحث .... خارج از حوصله شعر و مجاز و سخن است

الان دستگیر شده دیگه نیست

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

😑

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم

😂😂😂😂😂😂😂

آن لحظه میمیری که صدا کنی مادر اما کسی نباشد که بگوید جانم!مامانم دلتنگ اون صورتی هستم که نمیدانم خاک با آن چه کرده😭از اول دی ماه هیچ تاپیکی نخواهم زد و در هیچ تاپیکی شرکت نخواهم کرد ... به امید رسیدگی به سایـــت 
😂😂😂😂😂😂😂

میخندی🥴

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
میخندی🥴

اینو گذاشتم پروفایلم زنگ زدم به خواهر زادم ترسیده بود😂😂😂😂

آن لحظه میمیری که صدا کنی مادر اما کسی نباشد که بگوید جانم!مامانم دلتنگ اون صورتی هستم که نمیدانم خاک با آن چه کرده😭از اول دی ماه هیچ تاپیکی نخواهم زد و در هیچ تاپیکی شرکت نخواهم کرد ... به امید رسیدگی به سایـــت 
اینو گذاشتم پروفایلم زنگ زدم به خواهر زادم ترسیده بود😂😂😂😂

واویلا بیچاره😂😂😂😂😂😂

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز