سلام امروز ۵ روزه زایمان کردم تا معقدم بخیه خوردم حالا ببخشید فقط تونستم ادرار کنم دفع نتونستم انجام بدم یبوست گرفتم الان احساس دفع دارم میترسم بخاطر بخیه هام دفع کنم میترسم بخیه هام باز بشن از یطرفم دلم درد شدم کسی تجربه دره کمکم کنه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست وپا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟